perjantai 4. elokuuta 2017

Elokuun unelma-asu x2

Elokuu on aina ollut mulle sellainen uuden alku vielä paljon vuodenvaihdetta enemmän. Mä tykkäsin aina mennä takaisin kouluun ja hankkia uusia koulutarvikkeita ja aloittaa kouluvuosi puhtaalta pöydältä. Jotenkin tähän kuun alkuun kuului aina sellainen jännitys ja odotus tulevaa kohtaan ja vaikken enää kouluun menekään, huomaan samojen tunteiden tulevan nytkin pintaan. Siksipä tämän kuun unelma-asutkin on tehty ajatellen kouluun tai töihinpaluuta.


Back to school



Back to school

Ensimmäisen kollaasin asu sopisi mun mielestä koulun käytäville enemmän kuin hyvin! Mä tykkään paidoista tuollaisella symmetrisellä printillä molemmin puolin tosi paljon! Ja ei jestas, olisko toi reppu vähän makea? Jos mulla jatkuis nyt koulu, haluaisin pukeutua juuri näin. Tai oikeastaan ihan arkenakin, vaikkei koulua olekaan!


Back to the office

Back to work

Toinen setti onkin sitten enemmän bisnes-meininkiä ja rakensin sen ihan sen pohjalta, mitä töissä olis kiva käyttää. Meillä toimistossa kuuluu käyttää mustaa bleiseriä ja lähdinkin rakentamaan sen kanssa sopivan yhdistelmän. Mä haluaisin niin kovasti omistaa nudet korkkarit, koska ne sopii melkein asuun kuin asuun! (Joskaan ihan oikeasti en kyllä käyttäisi niitä töissä, koska olen liian mukavuudenhaluinen :'D)


Sellaiset haaveilut saatiin siis aikaan tälle kuulle! Mitäs te tykkäätte näistä asuista? Kumpi on enemmän mieleen?

2 kommenttia:

  1. Tosi ihania molemmat kollaasit! Mun mieleen ois varmaan eniten näiden fuusio. Ottaisin ekasta paidan ja housut ja toisesta kaiken paitsi mekon! Muutkin jutut ovat kivoja, mutta tuo ois yhdistelmä jota voisin todella kuvitella käyttäväni 😊

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)