tiistai 11. heinäkuuta 2017

Lempparit kauneudenhoidossa

Heippa! Mulla on tällä hetkellä bloggailuintoa vaikka millä mitalla. Ikävä kyllä aikaa ei ole ihan niin hyvin, mutta tänään sain pitkästä aikaa laitettua blogin ulkoasua hiukan uusiksi. Jotenkin olen kaivannut yksinkertaisempaa ja raikkaampaa lookia sekä banneria vaihteeksi pelkällä blogin nimellä. En ole vielä varma, onko nyt päästy lopulliseen muotoon, mutta olen jo melko tyytyväinen. Mitä te tykkäätte?

Samassa innostuspuuskassani päätin aloittaa uuden sarjantapaisen eli esitellä mun lempparituotteita ja muitakin lempiasioita. Ajattelin, että tällaisen voisi tehdä esimerkiksi vaatteista, leffoista, kengistä... no oikeastaan melkein mistä vain! Katsotaan, miten pitkä sarja tästä saadaan aikaan! Ensimmäisenä vuorossa ovat nyt kauneudenhoidon lempituotteet.



Ensksi on pakko nostaa esiin tuo Sensai 38C ripsiväri. Olen käyttänyt sitä jo vuosia, enkä missään nimessä vaihda muuhun ripsiväriin niin kauan kuin tuota vaan saa! Toisena suosikkina onkin sitten Kikon kynsilakka, koska ne ovat paitsi edullisia, myös hyvin kestäviä. Mulla on kynnet käytännössä aina lakattuna, mutten jaksa laittaa uusia koko ajan. Siksi on aina ihanaa löytää sellaisia lakkoja, jolla selviää kerralla pidempään. Kolmantena tässä on vielä blogimaailmassa muutenkin varsin suosittu Victoria's Secretin vartalotuoksu. Raskaat hajuvedet ovat jostain syystä alkaneet kyllästyttää, mutta näitä tulee käytettyä päivittäin!



Seuraavana onkin sitten Body Shopin eye cube -silmänympäryspuikko. Monet silmänympärysvoiteet on mun mielestä tuntuneet aivan liian raskailta, mutta tämä on ihana. Helppo levittää suoraan tuosta puikosta ja tuntuu kevyeltä ja muukavalta! Viimeiseksi vielä ehdottomasti eniten käytössä oleva kauneudenhoitotuote eli tietysti huulirasva. Tällä hetkellä käytössä on Oriflamen pikkupurkki, mutta tässä en ole vannoutunut vaan ostan milloin mitäkin merkkiä. Pääasia, että sellainen löytyy aina laukusta!



Siinä tulikin nyt esiteltyä top 5 kauneudenhoitotuotteet. Löytyykö teiltä samoja suosikkituotteita? Ja sanokaa ihmeessä samalla ehdotuksia siitäkin, mistä lemppareista haluaisitte seuraavaksi postauksen!

Kivaa tiistaita kaikille sateisuudesta huolimatta! Onneksi loppuviikosta pitäisi taas jo paistella :)

4 kommenttia:

  1. Sama suosikkiripsari täälläkin! Ihan huippu, olen käyttänyt sitä niin kauan kuin muistan. Välillä sorruin muihin, mutta palaan aina Sensaihin.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mäkin oon joskus hairahtanut muihin, mutta nyt en enää :D

      Poista
  2. En olekaan aiemmin nähnyt tuota ripsiväriä :D Victoria's Secretin body mistit on kuulunu mun suosikkeihin jo pitkän aikaa! Tosi kiva postaus! :)

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit :) jos haluaa löytää ripsarin, joka ei koskaan leviä niin tolle tosi kova suositus!

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)