maanantai 31. heinäkuuta 2017

Heinäkuu - Parasta just nyt!

Heippahei! Heinäkuu on lopussa eli katsotaanpa, mitkä jutut tällä hetkellä innostaa eniten. Taas on niin telkkaria kuin tyyliäkin sekä ihan yleistä kesäfiilistelyjuttua. Tässäpä tulee!

Kesäillat omalla terassilla: Meidän terassi on ihana! Kun muutettiin, harmittelin vähän, ettei ole enää lasitettua parveketta, mutta terassi onkin vielä parempi. Koirat voi rellestää nurmikolla sillä välin, kun itse istun nauttimassa auringosta. Kaikki ovat tyytyväisiä tähän tilanteeseen :D

Itse ilkymys 3: Mä olen edelleen niin lapsellinen, että rakastan kaikkia animaatioelokuvia. Kun niihin on vielä yhdisttty hyvää musiikkia niin mä olen myyty. Tykkäsin kovasti tästäkin!



Love Island: Siis oikeesti, onko ehkä koukuttavin sarja ikinä!? Parasta aivon narikkaan -viihdettä, mitä telkkarista on vuosiin tullut!

Vespa-ajelut: Mopolla on jotenkin ihanan rentoa kulkea kesällä. Aina saa parkkipaikan helposti ja joku siinä mopoilussa vaan viehättää edelleen niinkuin silloin aikoinaan 15-vuotiaana skootterilla ajellessa.



Midi-hameet: Mun kesän käytetyimpiä vaatteita ovat ehdottomasti olleet polven yli ulottuvat hamoset. Tykkään mitasta, koska maximekko tuntuu helposti jo hiukan raskaalta, mutta minihameessa puolestaan saa pelätä vilauttelua. Midi on helpoin ja paljaan säären kanssa mun mielestä kivoimman näköinenkin. Minihame sopii taas sitten sukkahousuaikana paremmin!

Siinäpä tulivat heinäkuun tärkeimmät ja lemppareimmat jutut! Nyt elokuu saa tuoda parastaan. Aika monta kivaa juttua onkin jo itse asiassa tiedossa!

Kivaa maanantaita! Mitkä jutut on teidän suosikkeja nyt?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)