torstai 1. kesäkuuta 2017

Valitusvirsi

Välillä joku on kysynyt minulta, miksi kirjoittelen aina vaan positiivisia juttuja. Lähtökohtaisesti tykkään jakaa hyvää mieltä, eikä positiivisuuden tarkoitus ole kiillottaa omaa sädekehää tai näytellä täydellistä ihmistä täydellisessä elämässä, kuten se helposti tunnutaan näkevän. Itse vaan satun tykkäämään sekä lukijana, että kirjoittajana siitä, ettei aina vaan valiteta kaikesta. Tehdäänpä nyt kuitenkin poikkeus ja tällä kertaa valitetaan niin saakelisti! Tällä hetkellä eniten ketuttaa esimerkiksi...

...allergialääkkeet. Vaikka olis kuinka väsyttämättömiä lääkkeitä niin mä oon ainakin ihan mitä vaan niistä syödessä todellakin väsynyt ja välillä tekis vaan mieli nukkua koko päivä!

...liikennetörttöilijät. Mun työmatka taittuu motaria pitkin ja usein sillä matkalla samaan kohtaan osuu joku ärsyttävä kuski. Miksi esimerkiksi täytyy ajaa kahdeksaakymppiä, mutta jos joku erehtyy yrittämään ohi niin samantien vedetään vauhti kahteensataan?

...hattuostokset. Olin katsonut alkuviikosta yhtä hattua Bik Bokin sivuilta ja eilen, kun menin liikkeeseen sitä ostamaan niin johan se oli ehtinyt loppua niin kaupoista kuin netistäkin!



...rämisevä ikkunalauta. Siis ei jestas kun meidän ikkunassa joku metallinen osa pitää tuulessa niin jäätävää räminää, että tekis mieli vaan repiä se irti, ellei joku saa sitä pian loppumaan!

...tämä postaus. Olin ehtinyt juuri saada mun valitukset kirjoitettua, kun jotenkin onnistuin sulkemaan tämän niin, että puolet tekstistä hävisi ja nyt kirjoittelen tätä sitten uudelleen :D


Täytyy kuitenkin sanoa, että tätä postausta kirjoittaessani sain oikein miettiä, mitä valituksen aiheita mulla on. Ehkäpä siis olen melko positiivinen ihminen, koska en takerru helposti pieniin vastoinkäymisiin, eikä negatiiviten juttujen vatvominen hirveästi jaksa kiinnostaa. Ainahan sitä keksisi silti valitettavaa ja asioita, jotka nyt vaan on niin kauhean huonosti, jos vaan haluaisi. Täytyy silti sanoa, että ilon aiheita mun olisi ollut paljon helpompi keksiä!

Siispä, iloista torstai-iltaa kaikille. Kohta on jo viikonloppu!

2 kommenttia:

  1. Välillä on erittäin kiva vähän avautua! Tämä oli kyllä hyvä ja erilainen postaus, mutta on kumminkin parempi, että enemmän löytää niitä positiivisia asioita elämästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha juu samaa mieltä! Pidetään jatkossakin valitukset vähemmällä ja positiivisuus enemmällä :'D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)