maanantai 26. kesäkuuta 2017

Kesäkuu - parasta just nyt!

Nyt, kun juhannuksesta on selvitty, kerätäänpä taas yhteen tämänkin kuun suosikkijutut! Olen varmaan liian nälkäinen, koska mulle tuli jostain syystä ekana mieleen vaan erilaisia ruokajuttuja, jotka on nyt suosikkeja. Keksinpä kuitenkin sentään vähän muutakin tälle listalle!

Tori: Tuoreet mansikat on kyllä ihan parhautta! No niin kyllä herneet ja pensasmustikatkin, nam! Ja uudet perunat! Haluaisin mennä torille ja ostaa vaan ihan kaikkea...

Olkihatut: Olkihattu on kyllä mulle se tämän kesän ykkösasuste! Vaikka ensimmäiset hattuostokset päättyivätkin pettymykseen, kun Bik Bokista kaikki olivat loppuneet, löysinpä sentään itsellenikin sellaisen lopulta H&M:n valikoimasta.

Nice creamit: Oon nyt tehnyt banaani ja soijamaitopohjaisia jäätelöitä vaikka millä eri mausteilla eikä innostukselle näy loppua! Seuraavaksi ajattelin kokeilla tehdä jotakin suklaista!



Antti Tuisku: Olin toista kertaa elämässäni Antti Tuiskun keikalla. Ensimmäinen oli kymenen vuotta sitten, kun Antti oli vielä ihan lälly. Silloin en innostunut. Toinen oli nyt ja oli kyllä sellaiset bileet, että todellakin innostuin!

Itse kasvatetut yrtit: Olen onnistunut kasvattamaan rucolaa ja basilicaa! Nyt, kun meillä on piha haaveilen tosi paljon myös sellaisesta viljelylaatikosta tai miksi sellasta sanotaankaan. Olisko ehkä makeinta, jos sais vaikka itse kasvatettua porkkanaa tai perunoita?

Läpinäkyvät vaatteet: Jotenkin olen syttynyt tänä kesänä ihan hirveästi erilaisille yhdistelmille, jossa päällimmäisen vaatteen läpi näkyy jotain muuta. Mahtoikohan tuosta selityksestä tajuta yhtään mitään? :'D Mutta siis niinkun esimerkiksi tässä asussa.

Mutta mä menen nyt syömään niitä uusia perunoita, jos vaikka sen jälkeen olis enemmän muutakin sanottavaa kuin näitä ruokahöpötyksiä. Toivottavasti kaikkien juhannus sujui mukavasti. Nyt on hyvä jatkaa uudella innolla taas tähänkin viikkoon!

Mitkä jutut on teidän tämän hetkisiä lemppareita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)