keskiviikko 28. kesäkuuta 2017

Basic & chic

Oi, mikä ihana kesäpäivä tänään taas onkaan! Jotenkin tänä kesänä on hirveästi valitettu siitä, miten kauhean kurjat säät on, mutta olen kai huono suomalainen, koska mun mielestä alkukesä on ollut ihan hyvä. Tässähän on ollut paljon kauniita päiviä, kalpeus on jo kääntynyt rusketuksen puolelle ja kesää on jäljelläkin vielä vaikka millä mitalla! Että sieltähän se mun (joitakin kuulemma ärsyttävä ja epäsuomalaismainen :'D) positiivisuus taas pääsi iskemään pintaan!

 photo Basicchic003_zpsi0tqg7is.jpg photo Basicchic009_zpselscmj7n.jpg

farkut ja ruutupaita: Zara
arskat: Ray-Ban
laukku: Rebecca Minkoff
kengät: SthlmDG

 photo Basicchic001_zpsagk7bixl.jpg

Tällä kertaa kuvissa onkin sitten hyvinkin basic asu, mutta yksinkertaiset yhdistelmät toimivat mun silmään hyvin! Usein sitä saakin aikaan ne tyylikkäimmät kokonaisuudet juuri silloin, kun ei yritä liikaa. Nyt kuitenkin vielä takaisin ulos nauttimaan auringosta!

Kivaa keskiviikkoiltaa! Iskeekö tämä asu teihin?

2 kommenttia:

  1. Eikä, mulla on joskus ollut samanlaiset kengät! Mutta olen tainut myydä ne, oi miksi :D Kivalta näyttää toi asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei :D Muistan kun joskus kaikilla oli noita saman tyyppisiä! Omatkin ollut nyt pitkään kaapissa, mutta onneksi on tullut säästettyä, kun on ne edelleen kivat :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)