perjantai 12. toukokuuta 2017

Kymmenen vuoden Facebook-profiilikuvat

Heippa ja kivaa alkavaa viikonloppua! Riikan postauksen innoittamana katselin itsekin läpi omia vanhoja profiilikuviani ja ajattelin, että miksipä en saman tien jakaisi niitä teidänkin kanssanne. On tähän väliin kuitenkin kaikenlaista mahtunut! Eli tästä lähtee mun vuodet naamakirjan ihmeellisessä maailmassa!


2008 Tästäpä sitten lähdetään liikkeelle! Ei ihan eka profiilikuvani, mutta ensimmäinen sellainen, jossa ei ole muita ihmisiä mukana. En oikein osaa sanoa muuta kuin teinitaiteellisuus taisi olla vahva :'D



2009 Tältä vuodelta valitsin kaksi kuvaa. Ensimmäisen siksi, että tykkäsin ja tykkään jopa vieläkin tosta hiusmallista. Toisen sen sijaan siksi, että miksi ihmeessä olen valinnut laittaa synttärijuhliini päähän noi feikkirillit. Vaikka olihan ne silloin yksi cooleimpia asusteita!



2010 Tämä profiilikuva on siltä päivältä kun pieni Rico tuli mun elämään ja oltiin juuri ajettu viisi tuntia kotiin Vaasasta. On se kyllä ollut silloin pikkuinen!



2011 Tämä vuosi tarjoaakin sitten taiteellista varjokuvaa! Tämä oli mun mielestä niin hieno kuva, että tulostin sen aikoinaan myös mun ensimmäisen oman kämpän seinällekin!



2012 Tämän vuoden kuvat sen sijaan on molemmat opiskelijalämän tuotosta. Ensimmäinen tyylikäs asukokonaisuus on seilorisitseiltä ja toinen puolestaan otettu, kun olin vaihdossa Ranskassa ja käytiin kokeilemassa sukeltamista!



2013 Sitten ollaan päästy vähän reissuun katselemaan Dubain hienouksia ja ihan muina miehinä kuljeskelemaan rantavesiin :D



2014 Tältä vuodelta taas kaksi kuvaa. Ensimmäinen siksi, että se on mun omia lempparikuvia itsestäni. Toinen taas siksi, että en ole teinivuosien jälkeen hirveästi suosinut selfie-profiilikuvia, mutta tästä välistä löytyi yksi sellainenkin!



2015 Seuraavaksi vedetään vähän jäätelöä vanhassa Raumassa (Henkka varmaan korjaa, jos se lukee tän, ettei raumankieli taivukaan noin :D). Toi taustan talo on kyllä tosi ihastuttava!



2016 Viime vuonna oli hiukan erityyppistä selfietä, kun otin itselaukaisimella tällaisia hämykuvia ihan kuin en olis vaan yksin kotona kuvannut itseäni.



2017 Ja tältä näyttää mun profiilikuva nyt!


Siinäpä tuli kuvia noin kymmenen vuoden edestä! Tartu sinäkin haasteeseen, jos innostut tai käy muuten vaan selailemassa läpi vanhat profiilikuvasi, ellet ole tehnyt sitä pitkään aikaan. Sieltähän voi löytyä vaikka mitä helmiä :D

Kivaa perjantaita ja rentoa viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. Hauska aihe :) Taidan itsellenikin tämän "kaapata" ;) Ja voi mikä pieni söpöläinen sulla ♥

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)