tiistai 28. maaliskuuta 2017

Wishlist: Kukkakuoseja Zafulilta

Postaus toteutettu yhteistyössä Zaful.comin kanssa

Zaful on tullut minulle tutuksi yhteistyökuvioiden kautta ja tähän asti olen ollut kyseisen kaupan tuotteisiin oikein tyytyväinen! Mulla on ollut vuosien varrella muutama huono kokemus aasialaisista verkkokaupoista ja täytyy sanoa, että suhtauduin tähänkin ennen ensimmäisen paketin saapumista hieman skeptisesti. Kaikki tilaamani jutut ovat kuitenkin saapuneet perille, toimitusajat olleet inhimilliset ja vaatteet ovat myös vastanneet kuvia. Siispä, kun Zafulilta kyseltiin taas, haluaisinko pientä piristystä kevätvaatekaappiin, halusin tietysti!



1 / 2 / 3 / 4

Mulle oli jotenkin ihan selvää, että nyt tarvitaan jotain kukkakuvioista! Vaihtoehtojahan olisi ollut vaikka kuinka ja yllä olevaan kollaasiin päätyi mun neljä mun suosikkia, joiden välillä punnitsin valintaa melko pitkään! Oli muuten tosi vaikea päättää, koska tekis mieli ottaa noista jokainen ja näen jo mihin mun olemassaoleviin vaatteisiin mikäkin näistä sopisi yhdistää. Onnistuin kuitenkin tekemään valinnan, johon uskon olevani tyytyväinen!

Arvaatteko, minkä otin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)