tiistai 14. helmikuuta 2017

Wishlist: RoseGal

Postaus toteutettu yhteistyössä RoseGalin kanssa

Viime päivien aurinkoisuus on tuonut ainakin mulle ihan kevätfiiliksen! Ja mitäpä kevät olisikaan ilman kaikkia ihania kevätmekkoja? Talvisin mulla ei ikinä ole kauheaa halua hankkia mitään uutta, mutta heti kun kaupat täyttyvät keväisin uudelleen väreistä ja printeistä, alkaa yhtäkkiä tehdä mieli päivittää vaatekaappiakin! Kuin tilauksesta RoseGalilta kyseltiin, haluaisinko hiukan uutta kevätvaatetta. Olen aikaisemminkin sekä itse ostanut, että saanut kyseisestä kaupasta muutamia vaatteita, joihin olen ollut tyytyväinen, joten arvaatte ehkä, että sanoin kyllä. Katselin ensin bikineitä, koska jotenkin haluan jo uskoa, että kohta olis kesä ja ihastuin esimerkiksi näihin vaaleanpunaisiin söpöläisiin! Sitten muistin, että käytän bikineitä noin 3 kertaa vuodessa ja päätin kuitenkin valita mekkoja :'D


printed a-line dress / mesh print bodycon dress / short sleeve dress / striped bodycon dress

Olipa muuten vaikea valinta, kun olisi ollut niin paljon kivoja juttuja. Päätin kuitenkin valikoida kaikkien ihanuuksien joukosta pari sellaista mekkoa, joille olisi mahdollisimman paljon käyttöä. Mun valitsemat mekot käy niin töihin kuin vapaa-aikanakin, joten ne eivät ainakaan jää turhina kaappiin pyörimään. Olen yrittänyt viime vuosien aikana päästä irti tavasta hankkia ns. "yhden käyttötarkoituksen vaatteita" eli niitä juttuja, jotka on tosi vaikea yhdistää mihinkään tai eivät sovi moneen tilaisuuteen. Monikäyttöiset vaatteet ovatkin jo ehtineet säästää monelta vaatekriisiltä!

Yllä on mun neljä suosikkia RoseGalilta! Arvaatteko, mitkä päädyin lopulta valitsemaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)