lauantai 25. helmikuuta 2017

Helmikuu: Parasta just nyt

Ookei, meitsi lomailee vielä muutaman päivän, mutta kokosin tämän postauksen ilmestymään loman aikana, koska helmikuu on niin kauhean lyhyt, että muuten livahtaisi helposti jo ensi kuun puolelle! Eipä siis muuta kuin nyt olisi taas vuorossa kuukauden lempparijuttuja!

Aurinko: Nyt on ollut kyllä todella hienoja ja kirkkaita päiviä! Ihan kevätolo, vaikkei millään ihan vielä pitäisi voidakaan olla kevät...

Teh Lurd Of Teh Reings: Siis ei vitsi, miten tyhmää huumoria, mutta olen nauranut ihan vedet silmissä monille näistä TSH-parodioista. Esimerkiksi tämä vaan hajoittaa mut joka kerta!



Neulominen: Onnistuin opettelemaan ontoloneuleen tekemisen ja aion heti matkan jälkeen alkaa tehdä yhtä kaulahuiviprojektia. Se varmaan valmistuukin sitten sopivasti kesäksi kun niitä kaulahuiveja eniten tarvitaan :'D Mut jos mun hermot kestää loppuun saakka niin luulen, että siitä tulee aika makea!

Pinterest: Mun vanha profiili vaan katosi yhtäkkiä jonkin aikaa sitten ja olinkin poissa Pinteretistä sen jälkeen. Nyt tein kuitenkin uuden profiilin ja olen taas ihan innostunut kyseisestä sivustosta! Saa seurata, jos kiinnostaa, mitä olen sinne tallennellut täällä!



Linnunlaulu: Jotenkin sen puuttumista ei talvella edes ajattele. Kuitenkin, kun linnut alkavat laulaa uudestaan, se oikein kiinnittää erityisesti huomiota. Nyt on taas aamulla koirien kanssa ulkoillessa kuulunut kunnon laulelut ja huomaan tulevani siitä jotenkin tosi iloiselle mielelle!

Bonus: Kuukauden ehdottomasti hauskin juttu tapahtui, kun mentiin Henkan kanssa katsomaan Fifty Shades -leffaa ja tältä mun pian 30v täyttävältä poikaystavaltä kysyttiin vielä salin ovella, että onhan hän varmasti jo 16 :DD

Että sellaset jutut päätyivät listalle tällä kertaa! Mitkä on teidän lempparijuttuja tällä hetkellä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)