keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Kukkaprinteissä

Postaus toteutettu yhdessä Zaful.comin kanssa

Heippahei! Mun työviikko alkaa olla kohta pulkassa - me nimittäin vietetään pitkä viikonloppu Hollannissa ja käydään sekä Ansterdamissa että Utrechtissa, missä mun veli on vaihdossa. Aika kivaa, koska en olekaan ikinä ennen käynyt Hollannissa! Matkapostausta on siis varmastikin tiedossa ensi viikolla. Tämä loma tulee kyllä tarpeeseen, koska jotenkin kaikki joulun välipäivät ja uudenvuodenaatonkin töissä viettäneenä, tuntuu, että kiva olla hetki ihan kokonaan poissa miettimästä mitään työasioita! Nytpä kuitenkin päivän aiheeseen eli asukuviin!

 photo Kukkaneule007_zpstwbtwy5c.jpg photo Kukkaneule003_zpsdd49lfid.jpg

neule ja hame: Zaful
kengät: Tapas
laukku: Rebecca Minkoff

 photo Kukkaneule006_zpsd5xgr6tp.jpg

Olen tässä viime kuukausien aikana saanut Zafulilta yhteistyön merkeissä muutamia juttuja ja oon kyllä ihastunut kaikkiin kovasti. Kirjoittelinkin viime vuoden puolella kokemuksia mun ensimmäisestä tilauksesta ja se postaus löytyy täältä. Sekä tuo aikaisemman postauksen neulemekko, että tämä kukkaprinttiyhdistelmä ovat olleetkin kovassa käytössä viime aikoina! Täytyy sanoa, että tämä yhteistyö on kyllä saanut mut ihastumaan kyseiseen kauppaan aika kovasti!

Mitä te tykkäätte asusta tällä kertaa? Nyt saa minulle joka tapauksessa saa koittaa pitkästä aikaa loma paitsi töistä, myös koneella istumisesta. Palataan taas matkan jälkeen! :)

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)