maanantai 12. joulukuuta 2016

Miten pärjään hameella talvipakkasilla?

Jonkun aikaa sitten yksi mun kaveri käski kirjoittaa siitä, miten tarkenen käyttämään hameita ja mekkoja talvellakin. Sori, että tämän postauksen kirjoittaminen kesti näin kauan, mutta tässä oli välillä sen verran lämpimämpää, että koko asia pääsi ihan unohtumaan. Viikonloppuna sen sijaan oli sen verran jäätävää, että tämä juttu muistui jälleen mieleen! Eli tässä mun keinot siihen, miten hameella pärjää kovissakin pakkasissa:

1. Kahdet sukkahousut päällekkäin.
2. Mahdollisimman pitkät kengät ja säärystimet niiden sisällä.
3. Sanni-shortsit :D
4. Pitkä neule.

Nämä neljä keinoa ovat hyväksi todettuja ainakin omalla kohdalla! Mä en tiedä, miksi mulle tulee noista pitsishortseista aina mieleen Sanni. Itse en ole tosin koskaan käyttänyt noita esillä vaan piilotan ne visusti hameen alle talvisin lämmittämään ja kesällä sellaisten helmojen kanssa, joissa on muuten pelkona, että tuuli tai pyöräily saattaa aiheuttaa vilauttelutilanteita.

 photo Harmaamekko006_zps96lg6ufp.jpg photo Harmaamekko003_zpsjogwbmde.jpg

neule: Benetton
mekko: Zara
kengät: Nelly
aurinkolasit: Zaful (saatu)
koru: Glitter

 photo Harmaamekko004_zpss8lvawwg.jpg

Tässäpä harmaata asua eiliseltä! Kuvien oton aikaan taisi olla -15 astetta, joten tulipa nuo mun omat vinkit samalla testiin tositoimissa. Vaikka ilman takkia pitikin kuvat napata aika kiireellä, täytyy sanoa, ettei tässä varustuksessa tuntunut silti mitenkään mahdottoman kylmältä! Mä olen vuosia käyttänyt hameita läpi vuoden, mutta vihaan kylmää, joten monia erilaisia keinoja on jo testattukin!

Onko teillä muita vinkkejä pysyä talvella lämpimänä hameessa?

4 kommenttia:

  1. Hih parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Kiitos hyvistä vinkeistä :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat saappaat!!! Näyttävät sopivan hoikillekin säärille: mulla on se ongelma että varret yleensä aina lököttää.

    Ja olipa tuttuja (toimivia!) konsteja :) Kyllä näillä hamemimmit talven yli pärjää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Joo siis toi ongelma on tosi monissa kengissä, mutta ihana välillä löytää sopiviakin :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)