perjantai 25. marraskuuta 2016

Marraskuun parhaat

Noniin, kuuluupa minustakin täältä kauhean muuttokaaoksen ja laatikoiden keskeltä välillä jotakin. Tuntuu, että kaikki paikat on ihan täynnä kaiken maailma rompetta, kun osa tavaroista on laatikoissa, osa pöydillä ja osa vielä odottamassa kaapeissa. Mutta kyllä tämä tästä pikkuhiljaa! Nyt on kuitenkin taas vuorossa mun tämän kuun lempparijutut!

Ruusukulta sisustuksessa

Nyt uuden kämpän sisustusta miettiessäni olen aivan ihastunut ruusukultaisiin juttuihin, joita tullaan kyllä takuuvarmasti näkemään meidän uudessa kodissa! Kun saadaan myöhemmin tännekin kuvia sisustusjutuista niin näette, mitä onkaan tullut hankittua! Taitaa kyllä mennä vielä hetki ennen kuin kaikki on oikeasti paikoillaan :'D Kuva täältä.



Biozellin hoitosuihke

Sain tämän suihkeen Biozellilta silloin I love me -messuilla ja nyt täytyy sanoa, että kerrankin on löytynyt sellainen hiuksiin jätettävä hoitotuote, joka sopii mun vauvatukalle todella hyvin! Tämä on ihan oikeasti onnistunut vähentämään mua talvisin piinaavaa sähköisyyttä, muttei jätä rasvaista tunnetta tai latista tukkaa. Voin suositella lämpimästi tätä muillekin ohuen hiuslaadun omistaville. Olen tykännyt tosi paljon!



Yleensä mulla on kolmantena listalla ollut joku musiikkiin tai elokuviin tai vastaavaan liittyvä juttu. Tämän kuun kohdalla on tunnustettava, että en ole ehtinyt ihastua mihinkään sellaiseen, mitä haluaisin nyt tässä nostaa esiin. Lieneekö sen saman muuttokiireen vai talviväsymyksen syy, mutta en ole oikein katsonut mitään uusia elokuvia tai sarjoja ja radiotakin on tullut kuunneltua tasan työmatkoilla... Toivottavasti ensi kuussa tulee taas jotain sanottavaa tälläkin saralla!

Nyt ei kuitenkaan muuta kuin kivaa viikonloppua kaikille ja tämä tyttö lähtee leipomaan pipareita vanhempien luo. Palaamisiin!

2 kommenttia:

  1. Oiiii, mäkin tykkään hirmuisesti ruusukullasta ja rustiikkikullasta sisustuksessa, meiltä löytyy ahneen tapaan molempia ;) Ja tuota suihketta pitääkin kokeilla, sillä mulle on tullut säköisen tukan kirous ensimmäistä kertaa koko elämäni aikana! Mä en käsitä miten oon säästynyt tältä kiusalta 23 vuotta, mutta nyt se iski... :D Oma hoitosuihke ei auta aiihen ollenkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei, mulla on kyllä ollut tämä vaiva aina, joten ihanaa kerrankin löytää tuote joka helpottaa :'D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)