maanantai 28. marraskuuta 2016

Lumisen päivän asua

Hei vaan! Nyt alkaa olla jo suuri osa irtotavaroista pakattuna laatikoihin ja koko kämpän lattia ihan täynnä niitä. On ihmisellä kyllä vaan paljon enemmän kamaa kuin edes tajuaakaan silloin kun se kaikki on piilotettuna kaappeihin. No onpa tässä sentään samalla päässyt jokusesta turhasta jutusta eroonkin. Nyt kuitenkin päivän varsinaiseen aiheeseen eli asukuviin!

 photo Talviasu004_zps31f3bloh.jpg photo Talviasu005_zpsm5npzupq.jpg

takki: Mohito
hattu: H&M
paita: Gant
hame: Monki
kengät: Tamaris

 photo Talviasu001_zpsfnclkcsd.jpg

Varsin harmaa yhdistelmä, mutta ei silti ollenkaan tylsä. Mun mielestä saman sävyn yhdistäminen toimii hyvin, kunhan on erilaisia materiaaleja ja kuvioita, ettei lopputuloksesta tule liian pliisu. Mulla on nyt taas päällä jokatalvinen harmaa kausi. Olen huomannut, että tosi monet mun lämpöisemmistä vaatteista ovat juurikin harmaita ja jostain syystä harmaa ja talvi vaan kuuluu mun mielessä yhteen. Johtuu tosin ehkä osittain siitä, että koirien takia musta ei oikein kuulu mun arkivaatekaappiin, koska karvojen näkyminen vaatteissa ärsyttää mua suunnattomasti. Eipä niin, että en ole kyllä ikinä tuntenut itseäni kovinkaan kotoisaksi kokomustissa muutenkaan...

Nyt kuitenkin vielä hetkeksi takaisin laatikkorumban pariin. Mitä tykkäätte tästä asusta?

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä muuttoon, se on kyllä rasittavaa, mutta lopulta palkitsevaa hommaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onhan se! Kyllä nyt sentään alkaa vähän jo toivo palata taas :'D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)