maanantai 3. lokakuuta 2016

Luottomekko ja ylipolvensaappaat

Hellou! Ilmat näyttää yhtäkkiä kylmenneen kerralla kymmenen astetta ja nyt onkin päästy oikeasti kaivamaan esiin niitä syysvaatteita. Jotenkin isoja huiveja ja kerrospukeutumista onkin jo ollut vähän ikävä! Mä kyllä tykkään tosi paljon siitä, että meillä Suomessa on neljä eri vuodenaikaa. Jatkuva sade on kyllä tosi ankeaa, mutta tällaisena kuin syksy on tänä vuonna nähty, se on kyllä aivan upea!

 photo Syksyistauml001_zpsm8ben4bw.jpg

takki: Selected
mekko: Zara
kengät: Nelly
laukku: Rebecca Minkoff

 photo Syksyistauml002_zpsrw74ooid.jpg

Noi Nellyn kengät on kyllä ihan täydellisyyttä. Koska tykkään käyttää mekkoja, on ihanaa, että sääret pysyy niiden kanssa kylmenevistä säistä huolimatta lämpiminä! Zaran mekko sen sijaan on jo tosi vanha ja oon käyttänytkin sitä paljon, mutta aloin yhtäkkiä miettiä, että onkohan sitä edes ennen blogissa nähtykään. Ei ainakaan aikoihin, kun selasin tuossa äkkiä läpi viimeisen vuoden asukuvat! Se on joka tapauksessa yksi mun luottovaatteita. Yksinkertainen malli ja sopii yhteen lähes kaiken kanssa. Tällaisia vaatekappaleita pitäisi olla kaappi täynnä niin ei ikinä tulisi vaatekriisejä :D

Kivaa uutta viikkoa kaikille! Mitä tästä asusta ollaan mieltä?

4 kommenttia:

  1. Upeat kengät! Tällaiset olis just mulle hyvät, kun tykkään käyttää hameita ja mekkoja myös talvella. Onkohan ne aitoa nahkaa/mokkaa? Tosi sievät kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eivät ole aitoa nahkaa, mutta materiaali on silti mun mielestä miellyttävän tuntuinen ja ihanan joustavaa!

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)