perjantai 7. lokakuuta 2016

Liikaa ruutua ja raitaa

Ensinnäkin, note to self - älä enää ikinä ota kuvia näin raidakkaan seinän edessä. Kun laittaa toisen viivan suoraksi niin toinen menee vinoon niin mistäs siinä enää tiedät, mikä on se kohta, jonka mukaan tätä suoristelisi. Eikä asiaa auta sekään, että kaikki muukin mun vaatteet mukaanlukien ja ihan ruutuista :'D Jotenkin kuvat tuntuu edelleen olevan vähän vinksin vonksin, mutta annetaan mennä nyt tällä kertaa näillä! Tässä siis vähän uusia asukuvia!

 photo Ruutumekko004_zpsvrmvqeuj.jpg

mekko:
nahkatakki (liivin alla): Selected
liivi: Bershka
kengät:
aurkinkolasit: Ray-Ban

 photo Ruutumekko003_zpslrr86xry.jpg photo Ruutumekko001_zps078jeste.jpg

Mua viehättää pukeutumisessa tosi paljon se, että yhdistellään tavallaan eri mittaisia juttuja. Tarkoitan siis sillä sitä, kuten esimerkiksi tässä asussa tuo mekko on tosi minimittainen, joten sille sopii pariksi pitkä liivi. Jotenkin tykkään siitä, että yksi osa asusta voi paljastaa enmmän ja sitten sitä tasapainotetaan jollakin toisella peittävämmällä. Niinkuin vaikka minishortsit pitkän neuletakin tai vastaavan liehukkeen kanssa toimii mun silmään. Tai pikkutoppi ja maksimekko. Oon huomannut, että tällainen peittävan ja paljastavan yhdistelmä on muuttunut aika lailla mun tyylin kulmakiveksi!

Mitä tykkäätte tätä asusta?

6 kommenttia:

  1. Musta toi raitainen seinä tuo tosi ihana kontrastin näihin kuviin :D Upea asukokonaisuus jälleen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, ettei se näytä häiritsevän kuin mua itseäni :D Kiitos!! <3

      Poista
  2. Todella ihania kuvia ja juuri mielenkiintoisia tuo raidan ja ruudun välinen kontrasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mäkin niistä nyt tykkään, vaikka suoristusprosessi oli yhtä taistelua :'D

      Poista
  3. Kiitos asuinspiksestä - olen tuskaillut, miten pidentää liivin käyttökautta Suomen syksyssä. Tässä siis vastaus :)

    www.itsselja.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa, että oli hyödyksi! :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)