perjantai 2. syyskuuta 2016

Perjantain positiiviset

Kesän hullu työputki helpottaa viimeinkin ensi viikolla. Tätä on todellakin odotettu!!

Kolme viikkoa ja meidän toinen pienokainen saadaan kotiin. En malta enää odottaa! Käytiin taas katsomassa herraa ja on hän kyllä hurmaava.

Ensi viikolla on tiedossa miniloma Tukholmassa. Samalla olis tarkoitus ehtiä treffailla pitkästä aikaa muutamia siellä asustelevia kavereitakin.



Tein tänään elämäni ensimmäisen smoothie-bowlin ja ymmärrän nyt, miksi ihmiset ovat niistä niin innoissaan :D

Tänään tulee telkkarista leffa, jota katsoessa olen oikeasti meinannut kuolla nauruun. Sehän on Scary Movie!

 photo DSC_0369_zpsgfzoyndu.jpg

Mun orkidea on yli kuukauden jälkeen edelleen vastoin kaikkia todennäköisyksiä hengissä!

Aurinko paistaa ja ensi viikoksi on edelleen luvattu ihanan kesäistä säätä!

~~~

Saatiinpa sentään positiivista mieltä kaivettua esiin, vaikka viime viikot olenkin ollut aika loppu ja poikki. Nyt on ehkä aika taas keskittyä enemmän itseensäkin, koska olen huomannut, että kaikki kiire ja stressi on ollut minulle hiukan liiaksi. Olen yleisesti ottaen varsin positiivinen, mutta nyt on ollut päiviä, joina ei vaan ole jaksanut etsiä niitä hyviä puolia. Nyt täytyy taas yrittää muistaa keskittyä myös siihen omaan jaksamiseen :)

Kivaa viikonloppua kaikille <3

2 kommenttia:

  1. Hauskaa viikonloppua sullekin :) Pitäisi itsekin muistella välillä kaikkea positiivista..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo se pääsee vaan välillä liiankin helposti unohtumaan...

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)