tiistai 27. syyskuuta 2016

Lopulta minäkin ihastuin Victoria's Secretiin!

Victoria's Secret on ollut vähän sellainen merkki, johon mulla on jollakin tavalla ristiriitaiset fiilikset. Jotenkin se on tuntunut mun mielestä vähän ylihinnoitellulta, eivätkä ainakaan ne alusvaatteet, jotka omistan, ole mitenkään erityiesti vaikutaneet parempilaatuisilta kuin jotkut puolta halvemmatkaan... Ostin kuitenkin pari viikkoa sitten laivalta tarjouksesta kolme body mistiä, kun ne sattui saamaan alle kahden hinnalla - ja täytyy sanoa, että niihin ihastuin!

 photo Victosiassecret001_zpsnhjpc5kv.jpg photo Victosiassecret002_zpss3z9jjua.jpg

Yksi tuoksuista päätyi äidille ja nämä kaksi pidin itse. Mulla on nyt ollut sellainen kausi, että ei ole tullut hirveästi käytettyä hajuvesiä, sillä monet tuoksut tuntuvat jotenkin liian raskailta. Nämä body mistit ovat nyt kuitenkin käytössä osoittautuneet ratkaisuksi siihen pulmaan, sillä ne ovat ihanan kevyitä ja raikkaita. Niitä onkin tullut laitettua nyt lähes päivittäin! Ja siellähän on myös mun uusin kuvausassistentti työssään tuonut asetelmaan oman luunsa. Saa nähdä, saako näiden kahden hepun kanssa otettua joskus vielä koirattomiakin kuvia :'D

Kivaa viikkoa kaikille ja palaamisiin!

2 kommenttia:

  1. Itsellä ei ole myöskään kokemuksia tai innostusta Victorias secretille, mutta olen aina tykännyt noiden pullojen tyylistä :) Ihana kuvausassistentti sulla ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on noi pullot kyllä nättejäkin! :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)