keskiviikko 17. elokuuta 2016

Näpertelijän unelmakalenteri

Olen aina välillä törmännyt My Happy Planner -koristeluvideoihin netissä ja innostunut pikkuhiljaa kyseisestä kalenterista itsekin! Kuten täälläkin on joskus tullut mainittua, olen aika innostunut askartelija, piirtelijä ja muidenkin käsitöiden tekijä, joten Happy Planner tuntui aika helposti mulle sopivalta kalenterilta! Tilasinpa sitten jonkun aikaa sitten omani Chic Comapanyltä. Toimitusaika oli tooodella pitkä, mutta viime viikolla sain tämän ihanuuden viimein käsiini!

 photo MAMBI003_zpsvdxqbws8.jpg photo MAMBI001_zpsarqz67mz.jpg

Täytyy sanoa, että olen aivan ihastunut! Nätit tavarat on kyllä mun heikkous ja tämä on todellakin juuri sitä! Kuukausittaiset välilehdet ovat todella kauniita ja sivuista saa sen sijaan itse koristeltua mieleisensä. Kalenteriin myydään lisäosina tarroja ja kortteja, joita liimailla kalenterin sivuille ja täytyy tunnustaa, että olen saattanut klikata jonkun arkin niitäkin jo ostoskoriin. Ensimmäiset sivut koristelin kuitenkin valmiiksi kaapista löytyneillä tarvikkeilla ja onnistui se niinkin hyvin!

Onko muita Happy Planneriin rakastuneita?

10 kommenttia:

  1. Vaikuttaapa ihanalta <3
    Täytyykin googlata enemmän!

    VastaaPoista
  2. Oi kun näyttää kivalta, tää ois kyllä niin mun juttu! Tosin luulen, että kaikki aika menisi vaan sen kalenterin koristelemiseen eikä niiden kalenteriin kirjoitettujen asioiden hoitamiseen haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no se vaara tässä kyllä on :'D

      Poista
  3. Ompa söpö!! Itelläni on vielä joulukuun loppuun asti kalenteri, sen jälkeen täytyy miettiä ostaisiko tälläisen itse tuunattavan vai pitäytyisikö hyväksi havaitussa Moleskinessa, hmm!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä todella suloinen vaihtoehto, vaikka on näitä tuunattaviakin useampia malleja ja merkkejä!

      Poista
  4. No joo mä veikkaan kans niinkuin Pinja sanoi, et vois olla et keskittyminen herpaantuis jos ois tollanen :D Mut aika ihanalta vaikuttaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha juu voi olla, että itselläkin kuluu ihan liikaa aikaa näihin koristeluihin, mutta vois se aika tätäkin turhempaan kulua :DD

      Poista
  5. Oi, vaikuttaapa kivalta! Pitää varmaan itsekin tilata :))

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)