maanantai 16. toukokuuta 2016

Suuntana Etelä-Eurooppa!

Kun lähtöön on enää pari viikkoa, ajattelin nyt raottaa vähän kesälomasuunnitelmia bloginkin puolella! Mulla on nimittäin tänä vuonna pisin yhtäjaksoinen loma vuosikausiin eli kesäkuun alusta aina juhannukseen saakka. Tämä loma tulee enimmäkseen menemään Etelä-Eurooppaa kiertäessä ja olen jo sekä innoissani, että jännissäni! Kaupunkeja, joissa ajateltiin vierailla on nimittäin kertynyt sen verran vino pino, että kyllä siinä menemistä jo riittääkin...

 photo karttakuva_zpspevulebc.jpg

Matkan ensimmäinen stoppi tulee olemaan Riikassa kaverin luona, josta sitten suuntaan Venetsiaan, missä nähdään poikaystävän kanssa! Sen jälkeen kierrellään ensin Italiaa ja myöhemmin Ranskaa jossain määrin kartan osoittamalla tavalla :D Matkalla on kyllä niin monta kivaa paikkaa, mutta täytyy sanoa, että ihan erityisen fiiliksissäni olen siitä, että pääsen käymään mun "ranskalaisessa kotikaupungissa" Aix-en-Provencessa. Olin siellä vaihdossa pari vuotta sitten ja rakastuin siihen idylliseen pikku ranskalaiskaupunkiin ihan täysin! Tuntuu tosi nostalgiselta mennä nyt takaisin...

Jos löytyy joku hyvä vinkki, johonkin näistä meidän kohdekaupungeista, niin otetaan kyllä mielellämme vastaan :)

Sellaista reissua olisi siis melko pian luvassa. En malta enää odottaa!!

6 kommenttia:

  1. Joo ei meinaa enää jaksaa odottaa! :D

    VastaaPoista
  2. Wau, tosi jännää! Venetsia oli kiva mut kallis paikka, en oikein vinkkejä sinne osaa antaa :) Turistirysäkohtia kannattaa vältellä. Mut ihanaa reissua ja toivottavasti saadaan kuvia tänne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ihan varmaan tulee kyllä kuvia sitten kyllästymiseenkin asti :D

      Poista
  3. Ohhoh! Kuulostaa aivan mahtavalta! :) Mä olen aina itsekin haaveillut tuollaisesta reissusta, mutta en viihdy missään viikkoa pidempään niin ollaan vaan otettu pikkureissuja :) Toivottavasti sulta tulee reilusti matskua tästä reissusta, kiinnostaa meinaan kovasti! Ja matkavinkkejä mulla ei valitettavasti ole antaa, mutta toki yleistä varovaisuutta ja hyvää matkaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu eiköhän postauksia tältä matkalta tulla näkemään, viimeistään sitten, kun ollaan päästy takaisin Suomeen! :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)