torstai 19. toukokuuta 2016

Maailman kaunein takki!

Huih kun alkaakin taas olla viikonloppu jo lähellä. Alan tässä vähän stressata, miten ehdin saada kaikki työhommat järjestykseen ennen matkaa! Vaikka työstäni tykkäänkin, on tällä hetkellä ilmassa pientä painetta, kun pitäis tehdä nyt etukäteen valmiiksi juttuja kolmen viikon edestä. Mutta puolessatoista viikossa ehtii onneksi saada vielä aikaan uskomattoman paljon!

 photo DSC_8995_zps3m8dq3wx.jpg photo DSC_9001_zpsereq6l9b.jpg

takki+farkut: Zara
tossut: Vagabond
arskat: H&M

 photo DSC_8996_zpsqlbtky5c.jpg

Sitten asuhöpinöihin. Äiti oli ostanut mulle yllätykseksi ihan maailman kauneimman takin! Oon haaveillut, että mun kaapista löytyisi pastellivärinen takki ja nyt oli kyllä mennyt niin nappiin maman valinta, että voihan vitsin. Tykkään aivan älyttömästi! Mut nyt takkiylistykset loppukoot Temptation Islandin ääreen. Jotenkin tänä vuonna olin jo kuvitellut vältelleeni koko ohjelmaa, kunnes nyt viime metreillä parin viimeisen viikon aikana jouduinkin koukkuun :D

Mitäs tästä asusta ollaan mieltä?

12 kommenttia:

  1. Aivan ihana väri tuossa takissa! <3 ite en kuitenkaan voisi kuvitella tuota päälleni :D mutta sopii sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Tota takkii oon ihastellu jo useempaan otteeseen, se on hurjan nätti *_*

    VastaaPoista
  3. Ihanan värinen takki, oi että <3 Ja tää koko asu näyttää tosi kesäiseltä! :))

    VastaaPoista
  4. Kylläpä hyvin sopii sinulle tuo raikas pastelliväri! :)

    Hiukkasen kyllä nolottaa myöntää, mutta täällä toinen mainitsemaasi sarjaan koukkuun jäänyt. Voi tätä tv-sarjojen tasoa nykyään :D Netflixistäkin alkaa olla kaikki katsottu niin näin sitä ihminen sortuu seuraamaan kaikenlaista kummaa...(seliseli)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Haha joo no mut onneksi elämässä vois tehdä paljon pahempaakin :'D

      Poista
  5. Takki kuin karkki! Mulla on henkkoht joku fiksaatio pastellinvärisiin takkeihin, eli mä nyt olen pikkaisen puolueellinen kun sanon, että tuo kipale hipoo täydellisyyttä :D Nuo farkutkin ovat ihanat! Mun on pitänyt muutenkin käydä Zarassa kurkkimassa pökävalikoimaa, eikä tästäkään saanut kuin bensaa liekkeihin, pitää samalla hypistellä tuota takkia jos niitä vielöä on... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Zarassa on kyllä nyt viime aikoina ollut mun mielestä ihan loistava valikoima. Aina löytis vaikka mitä! Kiitos kehuista myös :D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)