sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Huhtikuun suosikit

Blogissa on ollut vähän hiljaisuutta muiden kiireiden seurauksena, mutta täällä taas ollaan linjoilla! Nyt onkin taas vuorossa kuukauden suosikkijutut. Tästä lähtee huhtikuun top 3!!

Kukkakuosit

Ensimmäisenä mun jokakeväinen ja -kesäinen ihastus eli kukkaprintit. Minun tapauksessani erityisesti kukkamekot ja olenkin kaivanut ne taas jo esiin talvisäilöistään! Siitä tulikin mieleen, että asukuvia on ollut viimeaikoina harmillisen vähän. Kivoja asuja olisi kyllä ollut, muttei sopivasti kuvaajaa paikalla... Toivottavasti tähän saadaan taas jatkossa parannus!

 photo DSC_0344_zpswl8q740s.jpg

Kapteenihattu

Näitä on ollut jo kauan, mutta olen jostain syystä nyt yhtäkkiä sitten syttynyt niille! Lierihatut on ollut mun mieleen jo kauemmin ja niitä onkin täällä blogissakin näkynyt. Nyt sitä on kuitenkin alkanut kaivata hattuvalikoimaan muutakin ja tällainen voisi täyttää sen hattutarpeen! Kuvien hatut Nellyltä ja Asokselta.

 photo hatut_zps4eeuxril.jpg

Nick Pitera

Pari vuotta sitten kuuntelin paljon Nick Piteran covereita, mutta sitten herra jotenkin uhohtui. Vähän aikaa sitten joku hänen videonsa sattui tulemaan vastaan Youtubessa ja nyt olen muuten taas kuunnellut! Jollei tämä kaveri ole tuttu, suosittelen kuuntelemaan myös hänen yhden miehen musikaaliversioitaan. Aika makea ääniala nimittäin!



Mutta siinä tulivat tämän kuun suosikit! Vähän kaikenlaista löytyy tälläkin kerralla. Mitä juttuja tedän suosikkeihin kuuluu tällä hetkellä?

4 kommenttia:

  1. Sama juttu täällä, eli kukkakuosit kaivettu esille! :) Onpas muuten kivan näköinen reppu! Olen nyt hurahtanut reppuihin kun kamerarepunkin kanssa on niin paljon helpompi kulkea.

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)