maanantai 21. maaliskuuta 2016

Maaliskuun suosikit

Nyt on taas aika katsastaa mun lempparijuttuihin tämän kuun osalta. Tällä kertaa tiedossa on varsin sekalainen top kolmonen. Sen pidemmittä puheitta mennään suoraan asiaan siis!

Loma!!

Ihan ensimmäiseksi täytyy suosikkeihin laittaa mun loman lähestyminen. Tämä matka tulee kyllä ihan täydelliseksi huipennukseksi kaikelle sille työlle, jota niin gradun kuin työ-töidenkin takia on tehty alkuvuosi. Olen todellisuudessa tällä hetkellä aika loppu, joten ihan mahtavaa päästä pois arjesta ja tietty nähdä samalla sitä miestäkin!

 photo Screenshot_2016-03-21-15-08-30_zpsmalgg1kz.png


Onnenonkija

Yksi leffasuosituskin olisi sitten tälle kuulle. Pääsin muiden tämän leffan kässäriä kommentoineiden blogityttöjen kanssa katsomaan viime viikolla Onnenonkija-elokuvan kutsuvierasnäytökseen. Pakko sanoa, että tykkäsin kovasti ja voin suositella tätä, koska jos luet nyt tätä arvostelua, olet todennäköisesti blogeista jollain tasolla kiinnostunut ja leffa sopii sinulle. Muistan muuten, kun olin 15 ja Olavi Uusivirralta ilmestyi On niin helppoo olla onnellinen. Olin silloin häneen hiukan ihastunut ja tätä leffaa katsoessa nämä teinimustot palautuivat vahvasti mieleen :D (kuva)

 photo onnenonkija_zpsazq1qqyq.png


Sopivan sporttiset tossut

Viimeiseksi vielä haluan esitellä mun uudet tossut. Olen etsiskellyt jo vähän aikaa mahdollisimman hyviä tossuja, mutta mun tyyliin ei kuitenkaan oikein istu mitkään Nike Airit tai Adidaksen raitatossutkaan. Jälleen kerran vastaus löytyi lopulta Vagabondilta, sillä näihin tossuihin ihastuin kovasti. Nämä on riittävän sirot, että miellyttää mun silmää hameeseenkin yhditettynä!

 photo DSC_7282_zpssjbljryk.jpg


Semmosia suosikkeja löytyi tälle maaliskuulle. Sen sijaan vähiten suosikkia just nyt on, että miten ikkunasta näyttää ihan kuin satais lunta. Loppu tollaselle nyt heti! :D

Mitkä teidän suosikkijuttuja on nyt?

2 kommenttia:

  1. Ihanat noi tossut, oon ite jo jonku aikaa ehtiny tollasia, mutta en ole löytänyt mistään sopivia.

    Täältä löytyy mun suosikit :)
    sonja-o.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Toivotaan, että sullekin tulee vielä sopivat vastaan!

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)