lauantai 20. helmikuuta 2016

Eihän enää ole liian aikasta kukkamekolle?

Asukuvien aika! Tuntuu, että nykyisin mulla on kodin ulkopuolella päällä lähinnä työ- tai lenkkivaatteet, joten on ihana välillä saada päälle jotain sellaista, mistä todella tykkää. Tää asu kuuluu mun omiin suosikkeihin tältä talvelta ja onpa vähän jo keväistäkin tunnelmaa mukana kukkaprintteineen. Jotenkin mulla on ollut vaikeuksia ton kukkahameen sopeuttamiseen käytettäväksi talvella, mutta nyt keksin lopultakin hyvän yhdistelmän!

 photo DSC_6515_zpsebu5brkw.jpg photo 7dd0684d-a930-4409-9256-c345c95fbd4c_zps3d4qyg7e.jpg

neule ja hame: Mango
arskat: H&M
kengät: Tapas
koru: Glitter

 photo DSC_6517_zpswntzx2ox.jpg

Seuraavat pari viikkoa taitaa nyt kulua vielä aika tiukasti gradun parissa, mutta on mulla muutamia puolivalmiita postauksia jo odottamassakin. Katsotaan niiden näpyttelyä valmiiksi sitten kirjoitustauoilla! Onneksi nyt alkaa olla valoisaa jo niin pitkään, ettei sentään kuvien ottaminen tuota ihan niin suurta päänvaivaa kuin vielä kuukausi sitten! Mutta palataan taas pian :)

Mitäs tykkäätte näistä kuteista?

10 kommenttia:

  1. Oikein ihana asu ♥ Ja sopii hyvin tuo kukkaprintti näinkin lumiseen kuvaan. Tuo mukavasti keväistä fiilistä :)

    VastaaPoista
  2. Raikas ja todella jo kevään tuntuinen asu! :)

    VastaaPoista
  3. Kukkamekon käyttö ei ole koskaan liian aikaista!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hyvä, että olet samaa mieltä :D

      Poista
  4. No ei todellakaan ole! :D Itsekin uhmasin kelejä laittamalla sen tyttömäisimmän hameen päälle ja hyvinhän sillä tarkeni :D Asu on kyllä aivan ihana, mä pidän kovasti tyköistyvien hameiden ja villapaitojen yhdistelmästä! Nuo arskat tuovat kivaa balanssia kun värimaailma on melko sama hameen kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät! Joo mun mielestä kanssa toi yhdistelmä toimii, koska villapaidalla saa tollasesta hiukan juhlavammastakin hameesta arkeen sopivan! :)

      Poista
  5. Ihana toi kukkamekko ♥ Mulla on kans toi sama kaulakoru!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi koru on kyllä yks mun ihan suosikkeja :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)