tiistai 19. tammikuuta 2016

Melkein hengissä

Heippahei pitkästä aikaa! Olin jo ehtinyt elätellä toiveita, että mun päivän pikaflunssa olisi riittänyt tämän talven sairasteluksi, mutta sieltähän se kuume sitten sunnuntai-iltana iski täysillä ja eilinen meni aika pitkälti nukkuessa. Tänään sentään elämä on jo hiukan voittanut ja ruokahalukin on palannut uudelleen, joten ehkäpä tämä tästä. Ja onneksi masentavan flunssailun keskellä posti toi kotiin yhden kivankin yllätyksen - nimittäin mun Ebaysta tilaaman kännykkäkotelon!

 photo DSC_6309_zpsaoepnc9s.jpg photo DSC_6314_zpskjgvhfux.jpg

Nyt ei ehkä kännykkä luiskahda kädestä enää ihan niin helposti. Mulla on nimittäin pieniä probleemia saada pidettyä se liukas ryökäle käsissäni :'D Nyt kuitenkin loppupäivä vielä lepäilyä ja toivon sormet ja varpaat ristissä, että huomenna pääsisi kunnolla takaisin hommiin! Tällainen pakotettu tekemättömyys on kyllä hirmu rasittavaa...

Kaikesta huolimatta kivaa tiistaita kaikille! :)

6 kommenttia:

  1. Tosi ihanat kuoret! Oon tainnut itsekin katsoa noita mutta en ole uskaltanut tilata :D

    http://elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on kyllä onneksi tullut kaikki perille asti, mitä oon Ebayn kautta tilannut, vaikka aluksi olin itsekin epäileväinen :D

      Poista
  2. Ihana toi kännykänkuori! Iteki laitoin tänään ebayhin tilausta vetämään! Ebay on kyllä säästäjän pahin painajainen :D

    VastaaPoista
  3. Haha tunnistin kuosin heti, näitä tulee meinaan tilattua työkaverille usein :D Ja aina samalla kuvalla tietenkin haha. Itse olen ostanut monet kuoret just ebaystä, sieltä löytää penkomalla tosi söpöjä vaihtoehtoja ja halpaan hintaankin vielä! :) Toivottavasti lenssu hellittää pian, kipeänä ei ole kyllä kivaa olla! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha löytyy siis toinenkin tämän fani :D Joo oon itsekin tilannut muutamat, koska siellä ei tosiaan joudu liikoja maksamaan ja valikoima on niin paljon parempi kuin Suomessa!

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)