tiistai 29. joulukuuta 2015

Long Hair, Don't Care

Postaus toteutettu yhteistyössä Pozehairin kanssa

Mulla on ollut aiemmin päässä niin sinetti- kuin teippipidennyksetkin. Nykyisin välillä kaipaa kovasti niitä ihania paksuja pidennyshiuksia ja välillä taas arvostaa oman tukan helppoutta ilman mitään lisäkkeitä. Tähän kuvioon sopi ihan täydellisesti, kun Pozehairilta kyseltiin minulta ennen joulua, haluaisinko kokeilla heidän klipsipidennyksiään. Halusin siis tietysti!

Pozehair kertoo, että heidän pidennyksensä ovat markkinoiden tuuheimmat ja värivalikoimaakin on sivuilla laajasti. Minun päässäni ovat Poze Clip & Go Pidennykset. Niissä on pituutta 50 senttiä ja ne koostuvat seitsemästä osiosta. Ja näyttää muuten todella luonnolliselta - tässä siis kuvia!

 photo DSC_5997_zpsscevtj45.jpg photo DSC_5968_zps2ysbn2bm.jpg photo DSC_5974_zpsk2xpdpan.jpg

Nämä pidennykset tuntuu laadukkailta ja istuu mun hiuksien sekaan tosi hyvin! Klipsit ovat myös käsiteltävyydeltään hyvät ja kiharruskin onnistui helposti. Tietysti tällaisten kanssa täytyy vaan muistaa se, ettei saa käyttää mitään rakennepaikkaavia tuotteita pesussa tai hoidossa, ettei pilaa aitohiusta.

Pozehairin nettikauppa oli mulle aivan uusi tuttavuus, kuten vielä varmaan suurelle osalle suomalaisia. Jos siis kauppa on vielä vieras sinullekin, nyt kannattaa käydä tutustumassa valikoimaan. Hintalaatusuhde on mun mielestä hyvin kohdallaan eli mikäli haaveilet pidennyksistä niin täältä löytyy varsin potentiaalisia vaihtoehtoja. Tykkään!

8 kommenttia:

  1. Onpa kauniit! Ja suloinen tuo hameesi :)

    VastaaPoista
  2. Kaunis asu! Ja ihanan näköiset hiukset siulla :-)

    http://janna-workingformyself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. I-HA-NAT! Mä olen aina tykännyt klipseistä sen vaihtelun vuoksi, yks päivä pitkät, toinen päivä lyhyet, eipähän tarvitse vääntää feikkibobia pitkästä tukasta ;) Nayttävät kyllä hyvältä, mä totta puhuen kelasin ensin, että hankit ihan pidennykset, mutta ne olivatkin klipsit! :D Eli tosi hyvin sulautuvat tukkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos!! <3 Joo nää näyttää kyllä ihan yllättävän luonnollisilta, vaikka klipsit ovatkin!

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)