keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Black and white

Heippa taas! Blogissa ei oikein ole viimeaikoina näkynyt asukuvia yksinkertaisesti siitä syystä, että pimeys ja sade ovat tuhonneet mahdollisuudet niiden ottoon. Tänään koitettiin kuitenkin jotain ihan muuta ja käytiin nappaamassa kuvat meidän autohallissa. Lopputulos on mun mielestä itse asiassa aika makean näköinen! Tässä siis asukuvia pitkästä aikaa, olkaa hyvä.

 photo DSC_5465_zpsgrjanpv1.jpg

neule: Mango
mekko: H&M
kengät: Tapas
koru: Vero Moda

 photo DSC_5460_zpsi0dzm0ya.jpg

Vaikka olenkin värien suuri ystävä, välillä sitä haluaa päästä helpolla ja silloin tulee usein vedettyä päälle mustavalkoista. Mulle tulee varsinkin talvisin näitä mustavalkoisia kausia. Pukeutuminen ei aina näihin meidän syys- ja talvisäihin ole se hepoin juttu, joten on ihanaa, että vaatekaapista löytyy perustyylikkäitä mustia ja valkoisia vaatteita yhdisteltäväksi. Näiden settien avulla on vältetty useampikin asukriisi!

Mitäs te tästä asusta tykkäätte?

Ja vielä viimeinen muistutus siitä, että tänään ja huomenna voi vielä käydä osallistumassa mun jouluarvontaan! :)

6 kommenttia:

  1. Tykkään tykkään tykkään! :) Mä olen itekin värien suurena ystävänä alkanut pikkuhiljaa päästämään tummaa omaan vaatekaappiin takaisin, eikä kyllä kaduta! Tällaiset mustavalkoiset asut ovat yleensä aika tylsiä, mutta hameen printti ja neuleen tekstuuri tekevät tästä superkivan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Kiva kuulla, että tykkäät :) Joo mustavalkoiseen kyllä tarvitaan vähän jotain jujua, ettei tuu tylsä!

      Poista
  2. Toi neule on tosi suloinen! Ottaisin kyl omaankin vaatekaappiin enenmmän kuin mielelläni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on kyllä just tollanen ihanan monikäyttöinen :)

      Poista
  3. Ei vitsit, mulla on tänään päällä melkeen samanlainen asukokonaisuus, paitsi että mulla on musta kynähame päällä. Ootko ostanut ton mekon vastikään H&M:stä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! Toi mekko on jo pari vuotta vanha. Muakin melkein harmittaa, etten ostanut silloin kahta saman tien, että kestäisi pidempään :D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)