sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Jouluinen viikonloppu

Oho onpas taas päivät menneet äkkiä! Kohta alkaa viimein joulukuu ja nyt en enää pidättele mun joulufiilistelyitä, joten koittakaa kestää. Mun mielestä joulu on vaan niin kiva, että pitäähän sitä fiilistellä koko kuukausi, ettei mee ohi liian äkkiä! Tämä viikonloppu vietettiin kunnon joulutunnelmissa - juotiin glögiä, haettiin esille koristeita ja leivottiin piparkakkutaloa.

 photo DSC_5233_zpsdsbgwxso.jpg photo DSC_5238_zpsep9tvdfd.jpg photo DSC_5254_zpshjxlaue0.jpg

Vaati kyllä hiukan hermoja saada taas kerran piparitalo kasaan, mutta siinä se nyt on! Töihin pitäisi vielä rakentaa toinen, mutta katsotaan, kuinka pian hermot kestää taas näpertelyä. Odotan kyllä jo joulua aika paljon erityisesti kaikkien jouluruokien takia ja oon saattanut jo varmaan viimeiset pari kuukautta puhua niistä esimerkiksi mun poikaystävälle. Blogiin oon sentään kyennyt odottamaan ihan melkein joulukuuhun saakka ennen kuin jouluhöpinät alkoivat :'D

Onko täällä muita jouluihmisiä?

8 kommenttia:

  1. Täältä löytyy kans yks joulufiilistelijä ja mun blogissa on höpötelty joulusta jo pari viikkoa, hehe.. :) tosi hieno piparkakkutalo! Ei niin perinteinen ja on vaatinu varmaan enemmän vaivaa! :) pitäis itsekkin kehitellä joku mökki..

    http://emmiinae.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Vau mikä piparkakkutalo ♥ Joulufiilis on täälläkin korkealla, koska tosiaan kuukaudenhan siitä saa vain nauttia :)

    VastaaPoista
  3. Oiiii, niin ihana piparitalo! :) Meidänkin pitäisi väkerrellä taloa, päätimme tänä vuonna tehdä jotain erilaista ja jännää! Meilläkin on jo fiilistelty glögillä, jouluteellä ja jouluherkuilla. Kyllä kelpaa! :) Mukavaa viikon alkua sinnepäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kehuista! Ihanaa viikkoa sinne myös :)

      Poista
  4. Tosi nätti piparitalo! Vitsi kun jaksaisi itsekin väsätä >.< Ajatuksena tuntuu jotenkin niin vaikeelta, kun en oo ikinä tehnyt :D Muuten oon kyllä jouluihminen, rakastan joulunaikaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo toi on kyllä vähän sellainen rasittava homma, mutta sitten kun on saanut tehtyä, on aina itsestään yhtä ylpeä :DD

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)