sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Vuosijuhlien look

Nyt alkaa olla jokseenkin toivuttu vuosijuhlimisesta, joten on aika hiukan purkaa tunnelmia. Oli kyllä aivan älyttömän kivat ja hienot juhlat! Aloitetaan nyt sitten kuvilla mun lookista näissä juhlissa. Etuhiukset on ikävä kyllä kampauskuvissa vielä vähän missä sattuu, koska huomasin korjata asian vasta, kun tilanne paljastui kuvien ottamisen jälkeen... No mutta ei anneta sen häiritä. Tässä mun juhlameikki ja -kampaus.

 photo DSC_4283_zpsuxskm9un.jpg photo DSC_4281_zps9coshoq7.jpg photo DSC_4282_zpspfce7nq7.jpg

Puvun kanssa meinasi iskeä pientä kriisiä, koska olin tilannut pari kuukautta sitten uuden puvun ja sehän ei ikinä saapunut perille asti! Onneksi mulle on vuosien varrella noita pukuja kertynyt kuitenkin jo kolme kappaletta ja viimeiset vuosijuhlat vedettiin lopulta samassa puvussa kuin mun ihan ensimmäisetkin juhlat viisi vuotta sitten. Ihan hyvä kierros tuli siis näiden kanssa tehtyä, sillä tuskin vujuille tulee enää osallistuttua, kun kerran tässä pitäisi kohta valmistuakin.

 photo DSC_4317_zpsm9cqvh03.jpg

Juhlilla ja silliksellä tuli kyllä otettua jos jonkinlaisia kuvia ja täytyy käydä hiukan niitä läpi ja katsella, josko joitakin kehtaisi julkaista blogissakin :D Palataan siis varmaankin vielä tarkemmin juhlatunnelmiin myöhemmin.

Mitäs tykkäsitte mun juhlalookista?

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)