maanantai 19. lokakuuta 2015

Synttäriunohdus

Apua, huomasin just että mun blogin synttärit oli viime viikolla, mutta jotenkin kaikessa kiireessähän sekin pääsi ihan unohtumaan! Tuntuu kyllä aika hullulta, että siitä on jo kuusi vuotta aikaa, kun oon ekat raapusteluni tänne kirjoittanut. Paljon on ehtinyt tapahtua ja muuttua siinä ajassa! Bloggaamisesta on joka tapauksessa tässä ajassa ehtunyt muodostua rakas harrastus, jonka kautta oon vieläpä saanut osallistu kivoihin juttuihin ja tutustua mahtaviin tyyppeihin!

 photo DSC_4223_zpso9uaiuwj.jpg photo DSC_4242_zps7yq32ewa.jpg

takki: Nina K
paita: Topshop
hame: Mango
kengät: Tapas

 photo DSC_4237_zpsmjyotyfd.jpg

Tässäpä on kaikista pikku unohduksista huolimatta asukuviakin taas. Nämä vaatteet oli päällä eilen kaupungilla pyöriessä. Oon kyllä tosi ihastunut tohon pitkään takkiin! Sen kanssa voi vapaasti laittaa aikas lyhyenkin hameen ilman paljastelun tuntua. Musta tuntuu, että lyhyessä hameessa näytän helposti siltä kuin housut olisi unohtunut kotiin, koska mun selkä on suhteessa jalkoihin jotenkin tosi lyhyt. Tällaisella yhdistelyllä sen housuttomuusfiiliksen saa onneksi minimoitua :D

Mitäs tykkäätte asusta?

4 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)