torstai 8. lokakuuta 2015

Päivän positiiviset

1. Tällä viikolla oon saanut astuttua pari askelta eteenpäin gradun kanssa. Tällä hetkellä en edes tunne epätoivoa vaan voisin jopa sanoa olevani enemmänkin innostunut. Nyt kun vielä löytäisi muutaman hyvän lähteen lisää niin oltais loistavassa vauhdissa!

2. Huomenna me lähdetään minilomalle Tukholmaan! Ei tarvitse mennä kauaskaan kun heti jo tuntuu enemmän lomaisalta. Ihanaa muutenkin olla lauantaina vapaana! Tuntuu, että syksyllä oon ollut aika lailla joka lauantain töissä...

 photo DSC_3715_zpsccpzetpo.jpg

3. Tänään äiti osti mulle hulluilta päiviltä parit paksut sukkahousut ja nyt ei taas tytär palele! Harmi tosin, että sitä huivia, jota olin alunperin hakemassa ei enää ollut. Onneksi herkusta kuitenkin löytyi kaikkea kivaa lohdutukseksi. Ruoka korjaa kaikki ongelmat :D

4. Tänään, kun tulin kotiin luennolta, Henkka oli siivonnut sillä välin kaiken! Pakko sanoa, että kyllähän se ilahdutti kovasti kun itse saa loppuillan vaan maata, tiskit on tiskattuna ja tavarat paikoillaan.

 photo DSC_3796_zpsk9rllpio.jpg

Semmosia kivoja juttuja tästä viime päiviltä! Nyt pakkaamaan kamoja niin päästään aamulla lähtemään reissuun tehokkaasti. Aamuherätys kyllä vähän masentaa - ne ei oikein oo mun vahvin juttu :'D Kivaa viikonloppua siis kaikille! Ensi viikolla onkin tiedossa vaikka mitä kivoja juttuja, joten palataan niistä lisää ensi viikolla. Palailemisiin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)