maanantai 5. lokakuuta 2015

Lokakuun unelma-asu

Noniin! Kuukausi on vaihtunut ja onkin siis taas vaatehaaveiluiden aika. Tällä kertaa olen valinnut asuun aika yksinkertaisia elementtejä, joista mun mielstä yhteensä koostuu kuitenkin kiinnostava kokonaisuus. Oon huomannut, että heti kylmempien päivien alettua oon alkanut haaveilla vaan kaikista karvaisista ja pörröisistä jutuista!

October



Tollanen kunnon karvaliivi olisi jotenkin aivan ihana! Samoin kunnon buutsit olisivat aika täydelliyyttä - oli nimittäin tänään jo tossuissa hiukan varpaat jäässä, mutta jotenkin ei osaa vielä ottaa ihan talvikenkiäkään käyttöön... Niin, että voisko nää jutut nyt maagisesti ilmestyä mun kaappiin :D

Mitäs te tykkäätte?

2 kommenttia:

  1. superkiva kollaasi! Voisin kotiuttaa noi kaikki mutta etenkin karvaliivin ♥ :>

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)