torstai 17. syyskuuta 2015

Syyskuun unelma-asu

Helou helou! Taas on kuukauden unelma-asun aika! Tällä hetkellä muhun iskee pukeutumisessa tietynlainen helppous. Isot ja leveät takit sopii mun mielestä syksyyn ja hattu päässä ei tuulet ja saateetkaan niin paljon haittaa. Sen lisäksi vähän asusteita yksinkertaisten juttujen kaveriksi! Siltä pohjalta lähtikin syntymään tämän kuun setti.


September



Usein oon pyrkinyt laittamaan mun kollaaseihin sellaisia juttuja, joiden suuntaisia mun kaapista löytyy ja sen kautta saman tyyppisen asun muodostaminen onnistuisi oikeassakin elämässä. Tällä kertaa sen sijaan mulla ei ole oikeastaan mitään vastaavia juttuja kuin tähän valikoin - mut olis kyllä niin täydellistä mikäli olisi! Tämä on siis todellinen haaveasu myös itselleni :D

Mitäs tykkäätte tällä kertaa?

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana asukokonaisuus ♥ Mun mielestä punainen takki on vaan niin kaunis, pitäisi itse myös ettiä sellainen jostain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo haaveilen myöskin vastaavasta! :)

      Poista
  2. Ihanan näkönen asukokonaisuus noista kyllä syntyis!


    http://eevisi.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)