maanantai 7. syyskuuta 2015

Syksyn uutuusmekot

Heippahei! Linjoilla taas :) Viikonloppu tuli vietettyä aika hyvin poissa tietokoneen äärestä ja mainitsemani someahdistuskin on jälleen helpottanut. Täälläpä siis ollaan nyt takaisin ja esittelemässä parit mekkoset, jotka on tullut hankittua tätä alkavaa syksyä varten!

 photo DSC_3561_zpsuun5ozcs.jpg

Ensimmäinen ihanuus löytyi Zarasta ja on mun mielestä ihan täydellinen! Oonkin jo ehtinyt käyttää tätä useamman kerran, vaikka sen vasta vähän aikaa sitten hankinkin. Mekon kuviointi ja malli on mun mielestä molemmat ihan nappi juttuja. Tämä tullaan varmasti näkemään pian asukuvissakin!

 photo DSC_3560_zpsnj5jngj3.jpg

Toinen H&M:n perusmekkonen sen sijaan löytyi täysin vahingossa eilen. Olin myymässä vähän vanhoja kamoja pois kirpparilla ja samalla kaverin kirppiskasasta löytyi juuri sellainen perusmekko, jota olen tarvinnutkin. Pakkohan se oli ostaa pois :D Kuvassa väri jotenkin taittuu siniseksi, mutta musta tämä oikeasti silti on.

Näillä eväillä on hyvä jatkaa eteenpäin, sillä heti huomenna on mun syksyn ensimmäiset luennotkin. Nyt se gradunteko sitten alkaa ihan tosissaan. Vähän jännittää vielä, mutta toisaalta olenkin jo odottanut, että asian kanssa pääsee lopulta kunnolla eteenpäin! Tältä erää ei siis muuta kuin kivaa alkavaa viikkoa kaikille. Palataan pian!

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)