keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Ponchoja kaikkialla!

Kävin eilen vähän kiertelemässä kauppoja ja tsekkaamassa neulevalikoimaa, koska talveksi pitäisi saada kaappiin ehkä pari uutta lämmintä kaveria. Kierroksella ei voinut välttyä huomaamasta, että tän talven juttu taitaa todellakin olla ponchot tai erilaiset viitat, sillä niitä löytyi joka ikisestä kaupasta ja kaikilla mahdollisilla kuvio- ja värivaihtoehdoilla!

Ponchoja!


Ganni outerwear, €175 / H m poncho, €41 / Poncho, €41 / H m poncho, €34 / VILA outerwear, €34

Tää muoti saattaa kyllä olla juuri mulle sopiva juttu, koska esimerkiksi luennoilla oon aina talvisin ihan syväjäässä! Tollanen olisi varsin helppo heittää hartioille sisätiloissa ellei kehtaa olla ihan takki päällä. Ei niin, etteikö sellaistakin olis mun kohdalla siellä luennoilla saatettu nähdä :D Ehkä mun siis täytyy käydä paremmalla ajalla katselemassa uudelleen, josko seasta löytyisi mulle sopiva!

Miten teidä kohdalla? Iskeekö Ponchot?

8 kommenttia:

  1. oivitsit, tosi kivoja !! toi eka olis aivan mun makuuni <3

    VastaaPoista
  2. Juuri eilen ihastelin minäkin tuota ylärivin punaista ponchoa! Nämä on kyllä kaikki niin ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllähän näihin vaan väkisin innostuu :D

      Poista
  3. tosi kiva blogi! ja ihania ponchoja, varsinki toi eka! nyt tekis mieli lähtee kaupoille :D jäin lukijaks :)

    ps haluutko käydä vilkasemassa munki blogia :) http://kissojajayksisarvisia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Käyn toki tsekkaamassa sunkin blogin :)

      Poista
  4. Ihania ponchoja ♥ Voisin kotiuttaa vaikka noi kaikki :3

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)