perjantai 25. syyskuuta 2015

Hiuskriisi!

Tiedättekö sen tunteen, kun ei oikein osaa päättää ja haluaisi vaan kaikkea? Tällä hetkellä mulla on hiusten kanssa juuri sellainen tilanne. Haaveilen samaan aikaan sekä pidennyksistä että nykyistä lyhyemmästäkin tukasta... Katselin vanhoja asukuvia kuvia ja molemmat mallit näyttää niissäkin kivalta, joten sekään ei juuri tätä ongelmaa helpottanut.

Pidennykset olisivat siinä mielessä ihanat, että mun omasta tukasta ei yksinään ole erityisen pitkäksi. Jos kasvattaisin mun omia hiuksia tästä eää kovinkaan paljon pidemmiksi, latvojen paksuus ei vaan ihan riitä. Mun hiukset kaipaa tueksi hiukan lisävolyymia, että heistä olisi pitkiksi, joten siihen tulokseen päästäisiin laittamalla sekaan hiukan pidennystä.

Long hair

 photo pitkaumlt hiukset_zpssqtwz99c.jpg

Sitten taas toisaalta, vitsi kun tollanen pitkä polkkakin käyttää niin kivalta. Muistelen mun aikaisempaa lyhyttä tukkaa lämmöllä, koska se oli aina niin ihanan hyvässä kunnossa! Toisaalta sitä sai myös olla leikkaamassa vähän väliä tai kampaus oli heti poissa muodostaan. Mun silmää tollanen pitkä kihara polkka miellyttää kuitenkin todella paljon!

Short hair

 photo lyhyet hiukset_zpsx7reduni.jpg

Olen pyöritellyt tätä päätöstä mielessäni nyt jo varmaan koko kesän ajan ja vieläkään en tiedä! Tällä hetkellä pääsen niin helpolla, kun mun hiukset enimmäkseen vaan on, eikä niitä tarvitse niin kauheasti mietiskellä. Toisinaan silti vaan kaipaa kipeästi jotain muutostakin! Onneksi sentään värin suhteen oon löytänyt tieni vaaleassa pienillä vaihteluilla. En kestäisi, jos tarvitsisi vielä sitäkin kriiseillä :'D

Kumpi on teidän mielestä kivampi malli?

6 kommenttia:

  1. Itsellä oli sama kriiseilyn aihe kesällä, että pitääkkö hiukset pitkinä vai pätkäistä kunnolla. Mä päädyin lyhyempään malliin ihan vain helpottaakseni niiden hoitamista. Sulle näissä kuvissa sopii mun mielestä molemmat todella hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi taitaa kyllä olla sellanen ikuinen kriisi. Aina haluaa jotain muuta kuin on :D

      Poista
  2. Täällä on ihan täysin sama kriiseily meneillään! Pitkä tukka olisi ihana, mutta toisaalta lyhyempi ja hyväkuntoisempi tukkakin kiinnostaisi. Varmasti sopisi hyvin sinulle tuo polkkakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä niin vaikeita valintoja! :D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)