sunnuntai 2. elokuuta 2015

Häissä

Eilen oli mun kohdalla mitä todennäköisimmin tämän kesän ainoat häät. Sääli sinänsä, koska häät on kuitenkin aina niitä hauskimpia juhlia! Saa nähdä, milloin taas pääsee seuraaviin! Miksi tuntuu, että nykyään niin hirveän harvat menee naimisiin!?

 photo DSC00098_zpski7mmd4a.jpg photo DSC00135_zpsmwghsx1k.jpg

Seuraavaksi sitten mun asua eiliseltä. Olin alun perin ajatellut yhtä hieman kesäisempää mekkoa, mutta koska sää on ollut sen verran epävakaista ja kylmää, päädyin kuitenkin lopulta tuohon "haalari"-yhdistelmään.

 photo DSC00109_zpsyxxak5pn.jpg

bleiseri: Vero Moda
paita+housut: House of Brandon
korkkarit: Vagabond
laukku: Primark

 photo DSC00112_zpsmqilvhrn.jpg

Kivaa oli kaikkineen! Hyvää ruokaa ja hyvää seuraa. Tämä on kyllä ollut kaikkineen kiva viikonloppu! :)

2 kommenttia:

  1. Luulin, että olen kommentoinut tähän postaukseen jo mutta en ilmeisesti :DD tykkään hirmuisesti tuosta sun asusta! Onko tuo siis playsuitti vai erikseen paija ja housut? Oli miten oli niin hyvältä näyttää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos <3 Se on siis oikeasti paita ja housut. Oon halunnut jotain tollasta playsuitia, mutta koska ne on käytössä vähän hankalia, päätin toteuttaa asian näin :D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)