maanantai 17. elokuuta 2015

Blue is the colour of all that I wear

Moi!! Mä olen lomalla ja aurinko paistaa. Tällä hetkellä olo on kyllä aikas bueno! On niin ihana vaan rauhassa syödä aamupalaa, vähän lueskella blogeja ja kuunnella musiikkia. Oon niin kaivannut näitä aamuja. Opiskellessa tällaseen on tottunut, mutta työssäkäynnin jälkeenhän tää on taas aivan luksusta :D

 photo DSC_2735_zpsvpqfbg5s.jpg photo DSC_2736_zps6umv9s2d.jpg

paita ja balerinat: H&M
farkut: Cheap Monday
aurinkolasit: Spirit Store
kello: Daniel Wellington

 photo DSC_2734_zpsrt0wuj8c.jpg

Nyt on saatu asukuviakin sitten blogiin pitkästä aikaa! Tää yhdistelmä on ihan älyttömän simppeli, mutta miellyttää mun silmää tosi kovasti. Tuplafarkku taitaa taas olla just niitä juttuja, joihin lämpenin vähän hitaasti, mutta sitten lopulta rakkaus syttyikin kunnolla! Yksinkertaista, mutta näyttää hyvältä!

Mitäs te tykkäätte asusta tällä kertaa?

2 kommenttia:

  1. Heippa! Pysyykö tollaset balleriinat hyvin jaloissa? Mulla jotenkin ollut hirvittävä epäilys ja siksi pysynyt niistä kaukana, mutta ne on niin kauniit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla ainakaan oo koskaan ollut sellaisia ongelmia balleriinojen kanssa! Hyvin ne ainakin on pysynyt menossa mukana, mitä mulla on ollut :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)