keskiviikko 12. elokuuta 2015

Back to School

Koulut on kuulemma nyt alkaneet, vaikka itse oon nykyään niin sekaisin näistä, kun omalla kohdalla ei ole tiedossa luentoja vielä kuukauteen. Tämän tiedon innoittamana ajattelin kuitenkin koota yhteen muutamia ideoita siitä, mitä sinne kouluun sitten voisikaan tänä syksynä päälleen pistää! Tässäpä mun kome vaihtoehtoa nyt tulevat :)



BTS1


1. Ensimmäiseen kokonaisuuten halusin naisellisuutta, mutta mahdollisimman rennolla ja yksinkertaisella tavalla. Itse olen aina yrittänyt kouluun pukeutua niin, että mikään ei kiristä tai tunnu kurjalta, vaikka tarvitsisikin istua luennolla tuntikausia. Neuleen hallitsevan kuosin kaveriksi sopii mun mielestä hyvin muuten yksivärisistä elementeistä koostuva asu.



BTS2


2. Toisessa kouluunpaluu-yhdistelmässä on hieman rock-henkeä, nahkaa ja revittyä farkkua. Toi paita on mun mielestä jotenkin jo yksinäänkin niin ihastuttava, että sen pariksi sopii aika yksinkertainen alaosa. Laukku ja kengät ovat nekin yksinkertaiset, mutta toisaalta eivät missään nimessä tylsät.



BTS3


3. Viimeinen kokonaisuus on ehkäpä näistä kolmesta ideasta yksinkertaisin. Mun silmää miellyttää tosi paljon simppelin neuleen ja farkkuhameen yhdistelmä. Siitä vaan conssit jalkaan, hattu päähään ja koulutielle. Tällä setillä tulee varmasti hyvä!

Mitäs te tykkäsitte näistä ideoista? Mikä kollaasi on eniten mieleen?

6 kommenttia:

  1. voisin kotiuttaa noi kaikki kollaasien jutut mutta eniten mun mieleen oli ehkä tuo eka ♥

    VastaaPoista
  2. Oi että nää sun kollaasit on aina niin onnistuneita ja inspiroivia! Ykkönen ehdottomasti minun lemppari :)

    VastaaPoista
  3. Munkin lemppari näist kollaaseista on toi eka! :)

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät siitä!

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)