maanantai 6. heinäkuuta 2015

On sängyn päälle levitetty tilkkutäkki suuri

Kuten ne, jotka seuraavat mua Instgramissa jo tietävätkin, eilen oli mun nuoremman veljen rippijuhlat. Tuntuu ihan uskomattomalta, että mun omista on kulunut jo kymmenen vuotta! Joka tapauksessa juhlat sujuivat hienosti, sää oli aivan ihana ja vieraitakin varsin runsaasti. Seuraavaksi olisikin sitten asian luonnollisena jatkumona esittelyssä mun juhla-asu!

 photo DSC_2379_zpsrd3nsbqp.jpg photo DSC_2387_zpsrpnvetji.jpg

jakku: Muotikuu
mekko ja sandaalit Ranskasta

 photo DSC_2382_zps4ajh5pzw.jpg

Löysin tämän mekon meidän alkukesäisellä Pariisin reissulla ja ihastuin siihen ihan täydellisesti - ainoana ongelmana oli vain, ettei omaa kokoa ollut. Onneksi mun kaveripiiristä löytyy yksi vaatetusalan opiskelija, joka on aiemminkin esimerkiksi vuosijuhlamekon kanssa pelastanut minut pulasta ja tälläkin kertaa satiin mekko oikean kokoiseksi. Onneksi, sillä siitä tuli ihan just täydellinen!!

Mitä tykkäätte tästä asusta?

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)