torstai 30. heinäkuuta 2015

Mitä mulle kuuluu?

Moikka! En ole viime aikoina hirveästi kirjoitellut kuulumisiani, koska totuus on, ettei mulle kuulu tällä hetkellä kauhean erityistä. Lähden seiskan jälkeen töihin ja useimmiten kotiin päästyäni tuntuu, että aivot on sen verran jumissa, ettei saa tännekään hirveän montaa lausetta naputelluksi. Ei niin, etteikö mun työ olisi aika helppoa ja mukavaakin, mutta jotenkin varsinkin nyt loppua kohden on alkanut rasittaa se, etten juurikaan pääse tekemään sellaisia hommia, jotka mua oikeasti kiinnostavat. Saati sitten, että ne edes erityisemmin liityisivät omaan alaan. Onneksi kahden viikon päästä kesätyöt on kuitenkin taas tehtynä!

 photo DSC_0049_zpsygw4awlp.jpg

Syksyllä (tai oikeastaan heti kun työt loppuu) onkin sitten seuraavan haasteen vuoro - nimittäin gradun. Olen tässä kesän mittaan vähän lueskellut artikkeleita, pyöritellyt aihetta mielessäni ja kerännyt pohjatietoa, mutta pakko kyllä sanoa, että kahdeksan tunnin työpäivän päätteeksi keskittyminen siihen ei välttämättä ole ollut ihan huipussaan... On siis itse asiassa tosi kivaa, että pääsen kohta keskittymään asiaan kunnolla. Vielä oon ainakin ihan innokkailla ja positiivisilla mielin siitä, että saa elämään vähän uutta haastetta!

Mulla olis mielessä kaikkia postausideoitakin, kunhan taas jää vähän enemmän aikaa blogille! Niiden aika koittaa viimeistään sitten parin viikon päästä, kun mulla on taas elämäkin ja ehtii vähän kuvailla ja muuta sellaista. Nyt lähden kuitenkin illaksi vielä pelailemaan sulkapalloa, että pääsee päivän aikana vähän liikkeellekin.

Palataan :)

2 kommenttia:

  1. Salaa toivon, että mäkin vielä jatkaisin opiskeluja ja alkaisin nyt tehdä gradua :D Tsemppiä siihen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä opiskelussa on tosiaan puolensa :D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)