torstai 2. heinäkuuta 2015

Liebster Award

Kiitoksia haasteesta Kiia-Sofia! Vastasin jo alkuvuodesta kertaalleen vastaavaan, mutta koska tässä on aivan eri kysymykset, menköön nyt sitten toisenkin kerran :) Seuraavana siis haasteen säänöt:

1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa ja laita linkki hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster awardin ansaitsevaa blogia.
4. Keksi 11 uutta kysymystä nimeämillesi bloggaajille

 photo DSC_2103_zps11zhsfam.jpg

1. Mikä on ensimmäinen asia minkä teet aamulla?
Yleensä mun aamu alkaa niin, että laitan pikaisesti ulkoiluun sopivaa vaatetta päälle ja lähden Ricon kanssa lenkille. Jos Rico sattuu olemaan jossain muualla niin sitten aamu alkaa kahvin keittämisellä.

2. Lempielokuvasi?
Oopperan kummitus on kyllä ikuinen suosikki! Musikaalit on kyllä muutenkin mun juttu. Sitten on tietty mun lapsuuden suuri suosikki Tuulen viemää, jota oon juuri katonut uudestaan pitkästä aikaa ja on se edelleen hyvä!

3. Mikä kesässä on parasta?
Valoisuus ja sen kautta se, miten paljon virkeämpi fiilis on.

4. Onko sinulla yhtäkään muistoa jonkun julkkiksen seurassa?
On mulla joitakin, muttei mitään erityisen jännittäviä :D

5. Millainen olisi täydellinen ilta ?
Sellainen, että saa vaan olla stressaamatta mitään. Hyvää ruokaa ja hyvää seuraa tietysti täytyy myös olla!

 photo DSC_2100_zpslrlgciea.jpg

6. Kadutko mitään?
En osaa nimetä mitään suurempaa kaduttavaa.

7. Onko sinulla lempinimiä?
On sellaisia, joita joku tietty ihminen käyttää, muttei mitään yleisessä käytössä olevaa.

8. Pidätkö lapsista ?
Joo pidän, mutta ainakin toistaiseksi ajatus omista lapsista lähinnä ahdistaa. Oon kuullut liikaa kauhutarinoita elämästä lasten kanssa viimeaikoina ehkä :D

9. Kuinka usein vilkaiset peiliin päivässä?
Riippuu päivästä. Normipäivänä ennen kuin poistun kotoa ja sitten tyyliin vessassa käydessä. Jos taas on vaikka laittautunut jotain tapahtumaa varten, tulee katsottua vähän useammin, että kaikki on edelleen kunnossa.

10. Omituisin ruoka mitä olet maistanut?
Apua, en tiedä! Tartar-pihvi on ainakin joidenkin mielestä omituinen... Matkoillakin on kyllä tullut maistettua kaikenlaisia ruokia.

11. Kuinka usein matkustelet?
Lapsena perheen kanssa matkusteltiin aika paljon, mutta nykyisin ehkä kerran pari vuodessa. Opiskelut on vähän verottaneet matkakassaa :D

Että sellasia vastauksia. Tää kiersi aiemmin niin paljon, etten taida nyt enää haastaa ketään, mutta ellei haaste ole vielä kohdallesi osunut, niin vastaa ihmeessä näihin samoihin kysymyksiin ja linkkaa sitten postauksesi minulle! :)

Nyt mä lähden kuitenkin nauttimaan auringosta. Palaillaan taas pian - mulle onkin jo kerääntynyt vaikka mitä postailtavaa!

2 kommenttia:

  1. Innostuin vastailemaan näihin :)

    http://mammamiiau.blogspot.fi/2015/07/dont-tell-me-our-youth-is-running-out.html?m=1

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)