torstai 23. heinäkuuta 2015

Heinäkuun unelma-asu

Taas on ehtinyt kuu jo loppupuolelle ennen kuin sain mun kuukauden unelma-asun julkaisuun. No mutta ei anneta sen nyt häiritä, sillä tämä on yksi mun suosikkikollaaseja! Tää kävis niin toimistoon kuin terassillekin, mikäli ilmat vaan sen verran lämpenisivät, että pystyisi käyttämään shortseja.

July


Ton tapaiset shortsit olis kyllä kerrassaan täydelliset! Yhdistettynä mustiin juttuihin, nämä näyttäisi mun mielestä todella tyylikkäiltä. Mun omasta kaapista puuttuu hyvin istuva musta bleiseri, jota oon yrittänyt metsästää jo pari vuotta, mutta mikään ei ole vielä ollut se oikea. Toivon, että sellainen vielä jonakin päivänä tulee vastaan!

Mitä te ootte mieltä? Onko onnistunut yhdistelmä?

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana! Sulla on kyllä silmää yhdistellä vaatteita, tykkäsin tästäkin asusta tosi paljon ja shortsit ovat tosiaan kauniit.

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)