tiistai 28. heinäkuuta 2015

Don't break my corazon

Hellou! Nyt olis vuorossa asua viikonlopun Rauman reissulta. Vaikka hyvät säät sattuikin kohdalle, oli illalla pakko turvautua nahkatakkiin. Tällä kertaa se ei kyllä hamittanut, koska sain otettua lopultakin käyttöön ton ihanan viininpunaisen yksilön, jonka sain muutama viikko sitten mun vanhemmilta nimipäivälahjaksi.

 photo DSC_2769_zpsyqmx1gnf.jpg photo DSC_2777_zpskw1ukkgw.jpg

takki: Vero Moda
hame: Monki
reppu: New Yorker
lasit: Spirit Store

 photo DSC_2770_zps1klhpgzs.jpg

Vaikka vaatetus hiukan paksu onkin, tuli näistä kuvista mun mielestä ihanan kesäiset! Tää asu on mun mielestä muutenkin kaikessa yksinkertaisuudessa just kiva. Tällä hetkellä oon ihastunut aika simppeleihin linjoihin pukeutumisessa. Oon huomannut, että monesti parhaan tuloksen saa aikaan, kun ei lähde kikkailemaan liikaa.

Nyt kuitenin ilo irti tämänkin päivän hyvästä säästä ja samppikseen. Illalla sit vielä vähän hengailemaan DBTL-tunnelmiin. Jee! :)

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)