perjantai 15. toukokuuta 2015

Varför Paris

Viime vuonna katselin Varför Paris, vi har ju Åbo -julistetta, mutta jätin sen silloin ostamatta. Asia on kuitenkin vähän kaivellut mua sen jälkeen, joten onneksi niitä löytyi Turku Design Festivalin tuotteiden valikoimasta tänäkin vuonna. Nyt viime vuoden virhe on nimittäin korjattu ja meidän eteisen kaapin päältä löytyy uusi taulu!

 photo DSC_0539_zps2orrlatk.jpg photo DSC_0544_zpsnahuh44z.jpg

Tykkään tän julisteen sanomasta, koska mun mielestä suomalaisilla on tapana vähätellä ihan liikaa tätä maata ja aina on vaan sitä, kuinka täällä kaikki on niin kurjaa ja huonoa. Itse oon ihan ylpeästi turkulainen ja mun mielestä tästä kaupungista löytyy paljon hyviä puolia! Vaikka oonkin parin viikon päästä lähdössä reissulle Pariisiin niin kyllä sen jälkeen palaan jälleen mielelläni tänne omaan Åboon :D

Kivaa viikonloppua kaikille! Eilisen vapaapäivän jälkeen kyllä tuntuu kuin olis kaksi viikonloppua peräkkäin!!

6 kommenttia:

  1. Toi on niin kiva :D Ois pitänyt ostaa myös juliste kassin lisäksi..

    VastaaPoista
  2. Oi vitsit mäkin haluan tollasen! :D Ja toi on kyllä ihan totta, että liian usein kuulee tota vähättelyä ja valitettavan usein siihen on itsekin joskus tullut sorruttua.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En väitä, ettenkö itsekin joskus olis, mutta nykyään oon onneksi jo aika positiivinen :D

      Poista
  3. Oon kyllä ihan samaa mieltä, että Suomea vähätellään aivan liikaa! Täällä on paljon kaikkea sellasta, mitä muualla maailmassa ei ole. Hyvä sanoma tosiaan tossa! :)

    http://sanssu-justthewayyouare.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä meilläkin tosiaan on kaikkea. Pitäs vaan suomalaistenkin ruveta olemaan yhtä ylpeitä omasta maasta niin kuin monet muut maat on :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)