tiistai 12. toukokuuta 2015

Mä sun neuvos talteen paan

Heippa taas! Aamupäivä kului töissä ja nyt pitäisikin palata kouluhommien pariin vielä hetkeksi. Kuitenkin ennen kuin jaksan tarttua kirjoihin, ajattelin, että voisi olla sopiva hetki äitienpäivän asulle. Käytiin silloin lähes koko suvun voimin syömässä ja mun päälle valikoitui seuraavanlainen yhdistelmä.

 photo DSC_0681_zps0cxregca.jpg photo DSC_0685_zpsz6discf9.jpg

toppi: JC
jakku: Pimkie
hame: Mango
kengät: SthlmDG

 photo DSC_0678_zps5kt5t7at.jpg

Olen nyt kokenut ihastumisen tuollaisiin kynähameisiin. Viela pari vuotta sitten ne ei tuntunut yhtään omalta jutulta, mutta nyt olen kai tullut riittävän vanhaksi siihen, että nämäkin käyvät :D Tää kyseinen on yksi mun tämän hetken lempparivaatteita! Ihanaa on, että sen pystyy vieläpä yhdistämään niin arkiseen kuin juhlavaankin asuun. Ihan täydellisyyttä!

Nyt kuitenkin kirjat esiin ja lukemaan. Palaamisiin :)

8 kommenttia:

  1. vau niin ihania kuvia, asusi toimii tosi hyvin myös tuon kuvauspaikan kanssa! kynähame pukee sua täydellisesti<3

    VastaaPoista
  2. Tuo jakku on aivan ihana ♥ Tuollainen olisi täydellinen omaankin kaappiin :) Kiva asu muutenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joi toi on tosian ihan täydellinen, jun se sopii niin hyvin kaiken kanssa :)

      Poista
  3. Oo, onpa superihana tuo hame! Tosi kauniisti sopii sulle tuo kynähamee malli!

    VastaaPoista
  4. Oo tuo hame on todella ihana ja muu asu sen ympärillä toimii todella upeasti ♥

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)