maanantai 18. toukokuuta 2015

Mä kiristän mun vanssit, sä katot kun mä tanssin

Heippa taas! Nyt olisi vuorossa ne lupaillut asukuvat. Taistelin aika kauan näiden kuvien kanssa, koska jostakin syystä netti/photobucket oli tänään päättänyt, ettei mun tarvitsiskaan ladata mitään mihinkään. No kuitenkin, lopulta onnistui! Näissä kuvissa näkyvä takki on sellainen, että kiinninäisenä en jotenkin vaan tunne oloani siinä kotoisaksi ton pituuden takia, mutta näin avonaisena se toimiin mun mielestä aikas hyvin!

 photo DSC_0551_zpstdzoxp5p.jpg photo DSC_0564_zpskmy1bpc1.jpg

takki: Mimi & Lula
mekko: Bershka
neule: Mango
tossut: Vagabond

 photo DSC_0548_zpsshdics94.jpg

Sellasta asua siis. Tästä tulee mulle keväinen fiilis! Nyt saisi muutenkin sateet jo riittä, koska kevät on mun mielestä pukeutumiselle kaikkein kivointa aikaa, kunhan vaan olisi kuivaa... Lisääntyneen pukeutumisinnostuksen voi kyllä huomata siitäkin, että toisin kuin talvella, nyt on asukuvia vaikka millä mitalla. Toki sekin auttaa, että mahdollista kuvausaikaa on vielä esimerkiksi kello kolmen jälkeenkin :D Ihanaa tämä valoisuus!!

8 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)