torstai 7. toukokuuta 2015

Google on ystävä

Kävin taas pitkästä aikaa läpi hieman niitä hakusanoja, joilla mun blogiin on tultu. Näissä löytyy kyllä aina sellasia ihme juttuja, etten edes tiedä, mitä ihmiset oikein on hakeneet! :D Tässä muutama esimerkki.

nenäleikkaus ennen ja jäljeen + silikonit ennen ja jälkeen

Tietääkseni mulle ei ole tehty kumpaakaan näistä, joten tämä haku taisi tuottaa pettymyksen.

klipsipidennykset turvatarkastuksessa

Tällä hakusanalla tulee tasaisesti aina välillä joku mun blogiin. On siis mitä ilmeisimmin yllättävän yleistä googlata tätä asiaa? Vastausta sen sijaan en edelleenkään tiedä...

teatteri tissit

Tässä kohdassa pakko sanoa, että nyt en tiedä :D Mun mielessä tää selittyy niin, että joku mies haluaa viedä tyttöystävänsä teatteriin ja varmistaa, että vaikkei muuten kiinnostaisikaan mennä teatteriin, siellä voisi ehkä edes nähdä tissit. True story.

 photo life-google-love-pretty-quotes-Favim.com-593174_zpshdpfj3jf.jpg

vastuuntunto

Yritin itsekin googlailla, mihin postaukseen tällä on tultu, mutten löytänyt mitään. No kuitenkin, itsehän olen vastuuntunnon ruumiillistuma, että mikä vaan postaus käy esimerkiksi tästä :'D

ilma on kuin morsian tuksu

Kaunista. Kiitos Nost3 ja Protro. Nevö forget.

janni hussi tissit

Mun tissikirjoituksen jälkeen tällä hakusanalla on tullut jonkin verran kävijöitä. Oikeesti kiinnostaako ihmisiä tällaiset näin paljon?

popparin hattu

En tiedä millainen se on, mutta mitä ilmeisimmin omistan sellaisen!

mun puhelin

En tiedä puolta ajasta edes missä mun oma puhelin on, joten täältä ei kannata etsiä kenenkään muidenkaan puhelimia!

Niin, että sellaisia hakusanoja tällä kertaa. Oon kyllä aina välillä saanut näiden kanssa hyviä nauruja. Samalla joskus mietin, mitä mun typeriä hakusanoja jotkut muut on nähneet, kun oon itse kaikenlaista googlaillut tässä vuosien varrella :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)