torstai 2. huhtikuuta 2015

Vuoden tukkataistelun tulos!

Mulla on ollut hiusten kanssa projekti, joka lopultakin yli vuoden jälkeen alkaa lähestyä haluttua lopputulosta. Vielä pari vuotta sitten värjäsin tasaisesti parin kuukaden välein hiuksia kunnon vaalennusaineella, että sain silloisen mahdollisimman vaalean hiusvärin säilytettyä. Jossain kohtaa aloin kuitenkin pohdiskella asiaa ja päätin, että on aika päästä tästä kierteestä. En usko, että ne myrkyt vuodesta toiseen, voi tehdä kovinkaan hyvää.

No siispä tuumasta toimeen ja aloin kasvatella mun omaa väriä hiukan esiin. Ensin se juurikasvu näytti mun mielestä aivan kammottavalta, mutta tietyn pisteen ylityttyä alkoi mun liukuvärjäyksellinen tavoite näyttää positiivisia merkkejä olemassaolostaan!

 photo tukka_zps5wbwvopq.jpg

Nyt oon lopultakin siinä tilanteessa, että mun ei tarvitse kuin lisätä vaaleita raitoja joitakin kertoja vuodessa ja värjätä joskus harvakseltaan latvoihin myös samaa vaaleaa. Ei siis enää väriä koko päänahassa ja polttamassa tukkaa kuivaksi. Ei niin, etteikö olis päiviä, että tekisi mieli saada se mun platinablondi takaisin, mutta enimmäkseen oon tyytyväinen. Lopultakin voin olla blondi, mutta ilman sitä kokoaikaista värjäyskierrettä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)