perjantai 17. huhtikuuta 2015

Tapaksia!

Mä olen vähän huono syömään kerralla hirveän suuria määriä. Siksi usein ravintoloissa meinaakin iskeä epätoivo, kun jo annoksen tullessa pöytään tiedän, etten oo tulossa jaksamaan syödä puoliakaan. Sitten ruuan jälkeen tarjoilijat usein vielä kyselee, että oliko jotain vikaa, kun jäi syömättä ja vihaan selitellä sitä, kuinka en vaan jaksa syödä! No, tämän aasinsillan kautta päästään sellaiseen ruokaluun, josta sain lähteä tyytyväisenä ja selittelemättä :D Käytiin nimittäin viime viikonloppuna syömässä Di Trevin tapaksia.

 photo DSC_9987_zpstfw306ii.jpg photo DSC_9992_zpsrk64goxp.jpg photo DSC_9989_zpspesrw5mm.jpg photo DSC_9988_zpsm5fuzpcr.jpg

Tällainen jaettu tapa syödä on mulle hyvä, koska silloin saa ottaa sen verran kuin haluaa ja usein näin jaksaa vieläpä syödäkin enemmän kuin jos kaikki heitettäisiin kerralla eteen. Muutenkin mun mielestä on ihanaa maistella useampia eri juttuja ja ainakin meidän valitsemat annokset oli kaikki herkullisia! Voin siis suositella tätä lämpimästi muillekin turkulaisille. Hyvää oli! :)

5 kommenttia:

  1. Näyttääpä herkulliselta! Mulla on ihan sama ongelma, kun kerralla ei mahdu paljon mutta pian on taas uudestaan nälkä. Onneksi on hyvällä ruokahalulla ja isommalla vatsalaukulla varustettu mies, muutoin menisi monta ravintola-annosta hukkaan :D

    VastaaPoista
  2. Oi mitä herkkuja! Näyttää niin hyvältä!

    VastaaPoista
  3. Oi mitä herkkuja! Näyttää niin hyvältä!

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)